vmk? miskraam nr. 3?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nijntje01, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik had gehoopt na deze vreemde week in een ander forumgedeelte te kunnen schrijven, maar volgens mij ben ik hier weer terecht gekomen.

Ik dacht echt zwanger te zijn na mijn pijnlijke eisprong (heb ik alleen nog maar gehad toen ik zwanger was) en temperatuursdipje 10 dagen later (innesteling?). Ik had vroege zwangerschapstesten in huis en heb 2 testen voor mijn nod gedaan, helaas waren ze beide negatief.

Toch gebeurde er niets op mijn nod (maandag), wel kreeg ik zere borsten. Toen dus weer 2 dagen getest en ik kreeg hele lichte streepjes ruim binnen de afleestijd. Ik kon het niet geloven, ze waren zo licht, maarja ik was toch wel echt een paar dagen overtijd dus begon het toch wel te geloven....

Helaas is gistermiddag het bloeden begonnen en kreeg daarna krampen.... Ik ben zooooo bang dat dit weer een miskraam is! Dit zou de 3e dan al zijn binnen een korte tijd! Mijn temperatuur is nu ook weer iets gezakt, dus zwanger ben ik niet (meer).

Pfff wat moet ik nu?!?!
    Krijgen wij ooit wel een kindje??
    Sinds ik met de pil ben gestopt, zijn er al 3 mensen bevallen om mij heen en nu nog 9 zwanger.
    Wat is er mis met mij??

Deel Deze Pagina