6 dagen overtijd en negatieve test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jaysa, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hooi dames!
    Zoals de titel al zegt ben ik nu 6dagen overtijd. Ik ben nog nooit overtijd geweest! Ik ben nu al 8 maanden gestopt met de pil om zwanger te worden.. Zou het dan nu raak zijn? Ik test negatief zou ik nog positief kunnen testen en wie heeft dit ook gehad?
    Hoor Graaaaag jullie reacties!
    Liefsssssss

2. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand????

3. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Rot voor je die onzekerheid. Er is natuurlijk een kleine kans dat je zwanger bent: door middel van een langere cyclus (heb ik zelf gehad bij een vorige zwangerschap, cyslus van 40 dagen), late innesteling (zie de succesverhalen in dit forum).

Ik heb eens gelezen dat de waarde van het zwangerschapshormoon (die zorgt voor een eventuele positieve test) om de dag verdubbeld, dus blijven testen.

Hoe was je cyclus tot nu toe?

Sterkte met deze onzekerheid, ik hoop dat je toch zwanger blijkt.

4. Alita

Alita Niet meer actief

Ik teste met 9 dagen overtijd eindelijk positief...maar ik was in rond 1 en wist niet wanneer mijn ei was...dus vergelijkbaar is het niet

Het kan dat je zwanger bent...maar je cyclus is altijd goed geweest?

5. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey bedankt voor jullie reacties mijn cyclus is vanaf dat ik met de pil stopte heel erg kort geweest namelijk 18a20 dagen nooit langer.. Ook nooit overtijd geweest. Ik denk dat ik morgen weer ga testen! Hoop zo dat het raak is.. Heb jij ook eerder getest of echt pas na 9 dagen?

6. Alita

Alita Niet meer actief

Hmm weet je ook wanneer je ei is dan? Want je kunt ook een te korte lf fase hebben
    Spannend hoor...welke test gebruik je? Ik raad je aan om de kruidat 2 voor 5 euro te gebruiken;)

Ik wist al dat ik zwanger was en heb getest vanaf de nod, maar aangezien het ronde 1 was na stoppen met pil en bv is er nog niet echt te spreken over een cyclus he;)

Ik heb altijd om de dag getest en eindelijk op dag 9 een licht positieve test!!

Succes hoor

Deel Deze Pagina