Hallo dames. Ik draai hier al een tijdje mee en heb het nodige al gelezen, maar op het volgende heb ik zelf geen antwoord. We zijn nu al weer een paar maandjes bezig met zwanger worden. Ik heb nu de volgende klachten en ik zit op 3 dpo, dus van een zwangerschap kan het niet komen. Vanaf mijn eisprong heb ik een gevoelige/beurse onderbuik. Alsof mijn baarmoeder druk is met iets. Ook heb ik geregeld steekjes e.d. Sinds gisteren heb ik veel last van wind. En echt flink. Alsof er een heel blaaskapel in mijn darmen zit (sorry voor de platte uiting ). Vandaag heb ik last geurtjes, die ik normaal prettig vind, zoals de deo ban mijn man. Nu staat het me tegen en word ik er zelfs misselijk van. Ml zegt dat ik zwanger ben, maar heb hem uitgelegd dat dit niet kan, of iig nog niet merkbaar kan zijn. Wat denken jullie dat dit kan zijn? Of is het misschien herkenbaar?
misschien gewoon klachten behorende bij de eisprong? Je hebt dmv temp of ovulatietesten de eisprong gevonden?
Ja dmv testen. En duidelijk gevoeld. Dinsdag felle pijn en was ineens weg. Heb ik altijd en dan is mijn ei gesprongen.
Ik heb t zelfde, heel herkenbaar. Ik wijt t aan t feit dat ik super graag wil dat ik dingen ga zien. Dus probeer er niet teveel op te letten
Precies dit.. Afgelopen paar maanden heb ik alle kwaaltjes wel gehad en heb ik alles wel gevoeld.. Maar toch steeds weer ongesteld..
Nog meer mensen hier ervaring mee? Vandaag nog meer last van mijn buik en nu ook in mijn rug. Geen rare geurtjes meer geroken. Voor de zekerheid maar een test gedaan, omdat ik bij mk 2 ook gewoon ongesteld geweest ben en toen er na 6 wk achter kwam. Maar die was negatief. Had ik ook wel verwacht, maar gewoon voor de zekerheid.
Persoonlijk denk ik dat de klachten tussen je oren zitten. Op 3dpo is het vruchtje nog niet ingenesteld dus er word ook nog geen hcg geproduceerd. Van hcg heb je zwangerschapsklachten.
Update: waarschijnlijk is het toeval, maar ik heb positief getest. Nog steeds een gevoelige buik, dat is niet weggeweest. Nu hopen dat hij verder op gaat lopen en dat het goed blijft gaan.
Oh super zeg! Gefeliciteerd. Mss had je je eisprong eerder en was hetgeen je voelde de innesteling? Weet overigens niet vanaf wanneer je dan kan testen maar in jouw geval maakt het niet uit
Van harte gefeliciteerd wat super zeg! Ik heb dezelfde kwalen zit nu in dag 7 dpo maar omdat dit poging 3 is heb ik sterk het gevoel dat ik mezelf de kwaaltjes bijbreng hahaha... voel me misselijk en heb de hele tijd het idee alsof mijn buik op exploderen staat zo'n opgeblazen gevoel heb ik. Afgelopen weekend ging ik bijna over mijn nek van wat vreemde geurtjes en vandaag rook ik op mijn werk benzine aan een A4 papiertje terwijl mijn collega niks rook... Whaaaaah ik word er gek van. Kan pas zaterdag testen en wie weet moet ik gewoon wachten tot zondag dan begint mijn menstruatie weet als ik niet zwanger zou zijn..
Ik open je topic ook 3dpo en voel precies dezelfde dingen! Herkennen ook van mijn dochter daarbij voelde ik ook al na een paar dagen wat. Bizar, ik hoop dat ik net zoveel geluk heb als jou! Heb je afgelopen week voor het testen nog dingen gevoeld? En gefeliciteerd natuurlijk!!
Spannend dames. Heb verder weinig klachten gehad. Alleen dat gevoel in de onderbuik bleef. Nu beginnen de kwaaltjes weer een beetje terug te komen. Laten jullie hier even weten of jullie net zoveel geluk hebben als ik?
Hadden jullie ook zoveel lucht in de buik? Lijk wel een ballon! En pijnlijke onderbuik? (Nu 4-5 dagen na ovulatie)