Dag 8 van mijn cyclus vruchtbaar slijm???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pffffff, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    Hoi dames,

Ik heb een vraagje, ik heb altijd een hele nette cyclus van 28/29 dagen en heb dan rond dag 13 vruchtbaar slijm. Nou had ik afgelopen donderdag ineens echt dat rauwe eiwit slijm maar dit was pas dag 8 van mijn cyclus??? Huh kan dit? Of is dit iets anders geweest? Aangezien manlief en ik aan het mopperen waren niet geklust en gisteren had hij kerstborrel op het werk...ik ben nu een beetje bang dat deze maand al weer 'verkeken' is. Heeft iemand dit eerder gehad?

Ik hoor graag van jullie!

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik moet zeggen dat het slijm bij mij niet erg betrouwbaar is.. Ik heb t bijna nooit rond mn ei. Nu had ik t vandasg terwijl ik op 7 dpo zit... Dus ik hou me liever bij mn ovulatietesten. Is het bij jou normaal wel betrouwbaar?

3. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Het is vroeg, maar het kan wel.
    Ik zit eigenlijk ook altijd gemiddeld rond 29 dagen, maar de laatste 2 maanden merkte ik heel vroeg vruchtbaar slijm én ook vroege eisprong (dag 9/10). Luteale fase is bij mij gemiddeld 12 dagen, dus dat heb ik maar aangehouden (laatste maand was ik zwanger) .
    hopen dat je t niet gemist hebta

4. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik let ook nooit echt op mijn slijm alleen. Alleen in combi met ovutesten. Mijn vruchtbare slijm komt ná mijn eisprong

5. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ik heb korte cyclussen, en dan komt mijn eisprong ook heel vroeg in de cyclus (daarna wel gewoon netjes 14 dagen voor ik ongesteld moet worden). Het is dus wel mogelijk. Wat hiervoor al eens gezegd is, doe het in combi met ovulatie testen. :)

6. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    Normaal komt dat slijm wel overeen met mijn eisprong, ik heb 2 maanden ovulatietesten gebruikt en op de juiste dagen geklust maarja nog steeds niet zwanger dus dacht laat maar, ik weet wanneer hij ong is dus dan maar gewoon zo doorgaan. Mmm hoop niet dat ik hem gemist heb :( hopelijk springt hij toch later!

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik had nu 22/11 eerste dag menstruatie
    3/4 dec slijm
    7/8/9 lh piek op ovulatietesten
    Dus ook veel eerder dan de testen

Dus kan wel