Moedervlek laten verwijderen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marloes85, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben afgelopen donderdag ongesteld geworden nadat een terugplaatsing in een gestimuleerde cyclus niet is gelukt en heb a.s. zaterdag een eerste echo. We gaan het nu in een natuurlijke cyclus proberen.

Door de gestimuleerde cyclus is mijn hele lijf ontregeld. Mijn haar valt uit (extreem!), mijn nagels zien er niet uit en ik heb twee moedervlekken waar ik echt last van heb.

Morgen ga ik een verwijsbrief vragen bij de huisarts voor de dermatoloog. Nu vroeg ik mij alleen af: stel ik wordt zwanger, is zo'n verdoving dan schadelijk?

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Nee hoor dat is plaatselijk.

3. Binalo

Binalo Actief lid

3 dec 2014
    180
    0
    0
    Wat vervelend joh die klachten!
    Maar nee hoor, is niet erg. Ik moest tijdens de zwangerschap ook een plekje laten verwijderen.

4. Dank jullie wel!

Ik heb al vitamine B 100 complex pillen gekocht voor mijn haar en nagels, maar misschien kan ik beter eerst vragen om een bloedtest?

5. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik hrleb met 17 weken een moedervlek laten verwijderen... Plaatselijke verdoving. Kan geen kwaad

6. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij heeft de ha het gewoon gedaan. 2 kleine prikjes en klaar... Dus nee kan geen kwaad:D

7. MariSam

MariSam Actief lid

13 nov 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij heeft de huisarts er twee weg gehaald in het begin van de zwangerschap. Een bleek toch niet helemaal tof te zijn (had ze opgestuurd), die is toen alsnog (groter) weg gehaald door plastisch chirurg! Kan allemaal geen kwaad en de dermatoloog houd me nu juist extra goed in de gaten!

Deel Deze Pagina