Ik ben afgelopen donderdag ongesteld geworden nadat een terugplaatsing in een gestimuleerde cyclus niet is gelukt en heb a.s. zaterdag een eerste echo. We gaan het nu in een natuurlijke cyclus proberen. Door de gestimuleerde cyclus is mijn hele lijf ontregeld. Mijn haar valt uit (extreem!), mijn nagels zien er niet uit en ik heb twee moedervlekken waar ik echt last van heb. Morgen ga ik een verwijsbrief vragen bij de huisarts voor de dermatoloog. Nu vroeg ik mij alleen af: stel ik wordt zwanger, is zo'n verdoving dan schadelijk?
Wat vervelend joh die klachten! Maar nee hoor, is niet erg. Ik moest tijdens de zwangerschap ook een plekje laten verwijderen.
Dank jullie wel! Ik heb al vitamine B 100 complex pillen gekocht voor mijn haar en nagels, maar misschien kan ik beter eerst vragen om een bloedtest?
Bij mij heeft de huisarts er twee weg gehaald in het begin van de zwangerschap. Een bleek toch niet helemaal tof te zijn (had ze opgestuurd), die is toen alsnog (groter) weg gehaald door plastisch chirurg! Kan allemaal geen kwaad en de dermatoloog houd me nu juist extra goed in de gaten!