Hallo dames, Ik ben pas gestopt met de pil ( zie handtekening). Nu is dit al de 3de dag dat ik bruine afscheiding/ oud bloed heb. Het loopt er nog niet uit, maar het zit wel aan mijn tampon. Ik heb een tampon in gedaan omdat ik wilde kijken of er ook rood bloed aan zou zitten, , maar dit is niet het geval. Wie heeft dit nog meer ? Ik zit nu "al" op dag 30 van mijn cyclus. Ik denk dat ik ongesteld word omdat dit de vorige keer ook zo begon, maar kan het ook wat anders betekenen ? Groetjes
Bruin is idd oud. Ik zie het meestal als een "schoonmaak". Dat alles daar binnen dus goed gezuiverd wordt. Het is voor mij alweer 10 jaar geleden dat ik met de pil gestopt ben, maar geloof dat dat goed kan met de pil. Je lijf moet weer wennen dat de pil wegvalt. Dus deze zal daar nu mee bezig zijn en dan kan dit gebeuren. Ik had ook altijd eerst doorbraak (zo noemen ze dat) voor een dag of twee drie (voor een tijd zelfs een week) en dan werd ik ongesteld. Nu is er een passagier die zich (hopelijk) goed vasthoud, dus dat houd het verder niet tegen als dit bij je hoort. Hou het gewoon even in de gaten. Als je merkt dat je er ongemak van krijgt even naar de ha. Maar meestal stelt dit niks voor. Geef het even de tijd.
Het duurt meestal even voordat je cyclus "normaal" is. Bruin bloed is inderdaad oud bloed. Mijn gyn vertelde dat je dit niet mag meetellen met je menstruatie. Bruin bloed kwam bij mij voor voordat ik ongi werd, maar ook een paar druppels bij deze zwangerschap.