Hoi meiden, Zoals een aantal van jullie al weten ben ik enkele weken geleden geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hierbij is ook mijn linker eileider verwijderd. Nu wil ik heel graag weten of er meiden zijn die dit ook hebben gehad en hoe het is vergaan met hun cyclus hierna! Werd deze weer normaal? Hoelang duurde het voor je cyclus weer op gang kwam? Heb je nu meer of minder last van menstruatie klachten? Momenteel heb ik constant het gevoel dat mijn menstruatie kan gaan losbreken, maar er gebeurt niets! Het lijkt mij ook wat vroeg, want het is nog geen 4 weken geleden gebeurd. Ik hoor het graag!
Meis vervelend om dit te moeten lezen. Helaas heb iik dezelfde ervaring alleen de rechter eileider verwijderd. Ik moet zeggen dat de eerste menstruatie daarna alweer redelijk op tijd kwam en ook regelmatig is gebleven. Soms een dag meer of minder, maar toch regelmatig. Ik heb wel al 100 keer aangegeven bij gyn dat er van alles veranderd is maar volgens hun kan dat niet. Ongi zijn doet veel meer pijn en ik ben sindsdien echt misselijk in LF. Knap vervelend. Ik hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn en dat het nu goed mag gaan.
Hoi Esther, Bedankt voor je snelle reactie en het delen van je ervaring! Een BBZ is een nare ervaring en dat is zacht uitgedrukt! Ik heb de indruk dat mijn eisprong precies twee weken na het verwijderen van mijn bbz heb gehad. Dat leek mij héél erg snel! Diezelfde middag heb ik een zwangerschapstest gedaan om te kijken hoe het zat met de zwangerschapshormonen. Ik ontwaarde toen een tuurstreepje. De hormonen waren dus toen al bijna helemaal weg. Zou het mijn eisprong geweest kunnen zijn? Als dat zo is, dan verwacht ik eind deze week mijn menstruatie... Ben je al opnieuw zwanger geraakt nadien?
Het kan allemaal meid, je lichaam kan het ook gewoon weer op pakken natuurlijk. Nee ik helaas niet. En het is deze maand een jaar geleden. We hebben de IUI nu 2 keer moeten uitstellen, maar deze maand mochten we eindelijk dus ik hoop dat dat nu gelukt is.