hoi ik had de volgende vraag wat mag je echt niet echt als je zwanger bent, en kan dit kwaad als je dit eet aan het begin van je zwangerschap, bijv als je nog niet weet dat je zwanger bent groetjes mirella
Ik had zelf ook die vraag, omdat je van sommige dingen hoort die ik niet wist. Ik heb heel veel informatie kunnen vinden op de siten van het Voedingscentrum. Daar staat ook uitleg waarom je iets niet of beperkt mag eten.
Idd, op de site van het voedingscentrum staat veel info. Maar als ik jou was, zou ik me nu nog niet aan die dingen gaan houden.. wie weet duurt het nog wel een tijdje voordat je zwanger bent en onthou je jezelf nu dingen die je gewoon erg lekker vindt. Daarnaast 'eet' je kindje nog niet meteen van jou mee, pas na week 6 geloof ik... Dus, totdat je een positieve test in handen hebt, gewoon eten waar je zin in hebt!
Deze vraag hoort hier sowieso niet.... maar je antwoord vindt je zeeeeer zeker weten als je de zoekfunctie even gebruikt. Anders inderdaad op de site van voedingscentrum. Deze doe ik dicht. Elmo