Herkent iemand dit? Sinds ik merkte dat de pil te licht was had ik zeurend gevoel rond de eisprong. Niet alleen dat moment zelf maar ook dagen ervoor en erna. Toen ook zwanger geworden. Sindsdien gestopt met de pil en zijn we er echt voor gegaan. Maar elke ronde werd dat zeurende gevoel erger. 2 rondes terug werd het pijnlijk bij het fietsen over drempels bijvoorbeeld. Vorige ronde al een week voor die tijd zeurend gevoel met niet alleen pijnlijke momenten bij die drempels, maar ook zomaar. En dat meerdere keren per dag. Nu is het ook weer raak.. Sinds gisteren, maar ipv zeurend gevoel is het nu constant pijnlijk. Baarmoedermond is nog hard en nog geen vruchtbaar slijm dus ik verwacht dat het toch echt nog een week duurt voordat mijn eisprong er is. Als dit echt elke ronde erger gaat worden dan ben ik er denk ik heel snel klaar mee
Nee sorry... Wel ontzettend vervelend dat je er zoveel last van hebt! Ik voel de aanloop naar mn eisprong ook duidelijk, maar dit is altijd maar 2-3dgn.
Ja hier ook, nou ja, beetje anders misschien... ik heb mijn eisprong nooit gevoeld maar sinds 2 maanden ineens wel. Vorige maand kon ik de eerste dag slecht bewegen (steekjes in eierstokken, beide kanten), daarna deed het écht zeer en toen nog een dag 'napijn', althans, zo beschouw ik het. En deze maand deed het één dag zo'n pijn dat ik er niet van kon lopen. Het is erger dan vorige maand. Ik weet niet hoe dat kan, ook niet waarom ik mijn eisprong eerder nooit voelde... wie weet is je weerstand wat minder, waardoor pijnen sneller opvallen of heviger worden? Geen idee of dat kan...