Hiiii, Mijn vriend en ik hebben besloten dat we er graag nog een kindje willen hebben en hebben de voorbehoedsmiddelen dus aan de kant gegooid Ik geef nog steeds borstvoeding en ben nog niet ongesteld geweest dus daar is het wachten nu op haha nooit gedacht dat ik ooit ongesteld zou willen worden Zijn er meer dames die nog borstvoeding geven en bezig zijn met zwanger worden??
Ja, ik. Mijn eerste periode kwam toen zoonlief exact 1 jaar oud was, maar het gemiddelde zou tussen een jaar en anderhalf liggen als je bv geeft. Ook als je niet zo vaak meer in melkehapjes voorziet, ben je iets minder vruchtbaar naar het schijnt (maar ze beweren ook dat je dan net weer meer kans hebt op tweelingen, dus of het waar is...). In elk geval, je zou om die reden kunnen overwegen om te stoppen met bv. Ik heb ervoor gekozen om dat niet te doen. We hebben 5 jaar op ons zoontje gewacht en ik wil het welzijn van het kind dat ik al heb niet opofferen voor een ietsje grotere kans op een ander kind.
Niet meer bezig, maar wel zwanger geworden toen ik nog bv. Maar mijn dochtertje was toen al wel 2 jaar en mijn menstruatie is met 14 maanden weer op gang gekomen. Ik heb een gelezen dat gemiddeld de eerste menstruatie weer komt als je bv geeft wanneer je kindje 14 maanden is, dus wat dat betreft zou het niet lang meer hoeven duren, maar het is natuurlijk maar een gemiddelde.
Is jouw cyclus ook al stabiel? Het staat nergens in mijn planning om te stoppen met de bv omdat we graag een 2e willen, het komt wanneer het komt...hopelijk gauw maar we wachten af Mijn zus heeft 5 kids en is telkens tijdens bv geven zwanger geworden...dus het kan idd wel. Er is, zoals bij elke zwangerschap, geen peil op te trekken wanneer het zover zou kunnen zijn Hoe lang 'proberen' jullie al voor een 2e?
Nou ik ben dan al een end op weg naar het gemiddelde haha het rommelt ontzettend in mijn buik dus er is iets op weg Mijn kleine man heeft nog regelmatig de borst, nog steeds op verzoek, dus zal bij mij nog wel ff duren....en dat mag zolang het maar geen jaren worden Gefeliciteerd met de zwangerschap alweer bijna bij de bevalling Was jij snel weer zwanger?
Ja, mijn cyclus is vrij regelmatig (altijd geweest eigenlijk). Voor zoonlief hebben we 5 jaar geprobeerd dus ik vind het op zich ook niet abnormaal dat we nu al 9 maanden bezig zijn voor nummer 2. Ik vermoed dat ik eerst weer zou moeten vermageren voordat nummer 2 zich kan aandienen, helaas heb ik met nummer 1 nu veel minder tijd om te sporten en zonder 10u sport per week en echt heel erg op mijn eten letten lukt het me momenteel niet (heb wel een probleem met mijn schildklier). M.a.w., het is niet omdat ik al zo lang bezig ben voor nummer 2 dat dit de regel hoeft te zijn. @suus1983: Gefeliciteerd en geniet van de bolle buik de komende weken. Dat wordt een herfstkindje als je banner klopt; gewoonlijk heeft september nog wat mooie dagen zodat je met de kleine naar buiten kunt.