Gaan voor de eerste, vanaf januari 2017

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Citygirl, 5 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citygirl

Citygirl Actief lid

7 jul 2015
    112
    17
    18
    Fulltime kantoorbaan
    Hi allemaal,

Ik zag ook al een ander topic voor januari 2017, maar ik zie dat daar een aantal dames voor een 2e of 3e kindje gaan. Het lijkt mij wel leuk om hier met dames te praten over het gaan voor de eerste.

Ik zal proberen kort mijn verhaal op te schrijven. Ik (bijna 31) ben nog niet superlang samen met mijn vriend (33), namelijk sinds januari 2016. Wij wonen sinds een paar maanden samen. Alles is helemaal goed aan onze relatie en vanwege ervaringen met andere relaties in het verleden weten we beiden heel goed wat we niet willen. Wat we wel willen wisten we voorheen nooit precies, maar hebben we nu echt gevonden in elkaar. We zijn dolgelukkig samen, we vullen elkaar op alle fronten goed aan. Mijn vriend heeft echter al een kindje van 5 uit een eerdere relatie, maar hij heeft nog een hele sterke kinderwens, net als ik. 1 januari is voor ons een speciale datum, dan wil ik gaan stoppen met de pil :D en dan zien we wel hoe het loopt. Ik wil niet gaan ovu-testen of temperaturen, maar gewoon laten komen zoals het gaat. Ik gebruik nu de minipil en ben hierdoor nooit ongesteld. De laatste keer dat ik stopte met deze pil duurde het wel een paar maanden voordat ik de eerste keer ongesteld werd, hopelijk heb ik nu snel een normale cyclus te pakken. Ik vind het spannend, leuk, heb er zin in, maar heb me ook voorbereid dat het lang kan duren voordat het lukt.

2. Citygirl

Citygirl Actief lid

7 jul 2015
    112
    17
    18
    Fulltime kantoorbaan
    Niemand hier? Misschien deze maar sluiten dan? 🤔

Deel Deze Pagina