Na pil meteen eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juffie89, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie89

Juffie89 Lid

5 jan 2015
    45
    0
    0
    Ik heb begrepen dat veel vrouwen na het stoppen met de pil niet meteen een eisprong hebben. Hoe zat dat bij jullie? Ik ben nu ruim 3 maanden (en 4 menstruaties) gestopt met de pil en begonnen met ov-testen. Hoe groot is de kans dat ik nog helemaal geen eisprong heb? :(

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je vier keer binnen de normen ongesteld bent geweest, kun je er zo'n beetje vanuit gaan dat je wel een eisprong hebt.

3. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Hier prcies het zelfde, eind september gestopt met de pil. Vorige ronde begonnen met ovutesten en wel m'n ei gevonden. (Alleen eerste ronde wat klungelig geweest omdat ik niet precies wist wat ik kon verwachten) hihi. Nu weer rond m'n periode dat ik ze gebruik. Weet nu wat ik kan verwacten, en wanneer ie positief is;) successs!!!

4. Juffie89

Juffie89 Lid

5 jan 2015
    45
    0
    0
    Thanks! Ben wel steeds binnen de normen ongesteld geworden maar zeker niet regelmatig. De kortste was 25 dagen, de langste 35.. Dus maar vast met 9 dagen begonnen te testen.. Ben heel benieuwd! :)

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier zonder ovu testen gelijk zwanger geworden. anders is het zo'n gemoet :) gewoon lekker vaak samen gezellig maken zou ik zeggen. als je een cyclus hebt gelijk heb je normaal ook een eisprong. (tenzij er iets lichamelijk mis is)

Deel Deze Pagina