Hoi allemaal ik ben nu ongeveer vier maanden gestopt met de pil en ik ging vandaag op de weegschaal staan was ik gewoon twee kilo zwaarder!hebben meer vrouwen dit of is het niet gebruikelijk?sport wel iets minder maar verder niet echt iets geks..zouden dit hormonen kunnen zijn? Groetjes romilda
Jan lastig hè,ik hoorde van allerlei mensen dat je juist afvalt maar ik doe het tegenovergestelde!ben blij dat ik niet de enige ben.. Ik heb namelijk ook gewoon een cupmaat groter gekregen dus dat word nog wat mocht ik zwanger raken.... Vanavond iig wat sporten!nu het nog allemaal goed kan,hahaha
gelukkig ben ik niet de enige, toen ik stopte in mei las ik dat de meeste mensen juist afvielen en ik kwam juist aan. Erg frustrerend! Nu ben ik al maanden bezig om af te vallen dus toen dat er weer in eens bij kwam viel dat erg tegen. Ik sta er maar niet teveel bij stil en probeer te letten op wat ik eten om nog af te vallen. Allemaal succes!
Bij mij lukte het afvallen na de bevalling juist niet door weer aan de pil te gaan, nu gestopt na 1,5 strip en val weer beter af
Idem hier. Zelfs zo'n 5 kilo. Heb er zelfs een poll over gemaakt omdat ik wou weten of ik nu echt de enige was http://www.zwangerschapspagina.nl/anticonceptie/456694-gewicht-na-pilstop.html