Gefeliciteerd! Ik heb 10,5 maand bovrstvoeding gegeven, toen ik weer zwanger werd begon mijn zoontje te bijten en wilde hij niet meer. Niks afbouwen maar elke avond strijd, ik was er dus zelf ook snel klaar mee. Ik heb het er best moeilijk mee maar mijn lijf trok het niet om zwanger te zijn en bv te geven...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat het gelukt is zonder de borstvoeding op te hoeven geven. Voordat ik van mijn dochter zwanger raakte (spontaan) hadden we al drie keer IUI gehad en zouden we net met IVF beginnen. Dat hoefde toen gelukkig niet meer. Mijn dochter krijgt nog steeds borstvoeding, ook ongeveer drie keer per dag. Toen ze negen maanden was begon ze met af en toe doorslapen, en toen kwam gelijk mijn cyclus weer op gang. Toen kwam ook al snel weer de wens voor een tweede. Omdat het de eerste keer niet makkelijk ging (ruim twee jaar over gedaan) heb ik ook telkens in dubio gezeten of ik de bv niet verder moest afbouwen. Maar ik had een goede cyclus dus ik wilde gewoon proberen of het nog een keer spontaan lukte. Voor IVF had ik waarschijnlijk de borstvoeding helemaal moeten afbouwen. Zoals aan mijn banner is te zien, is het ons nog een keer gelukt om zwanger te worden. Gewoon met borstvoeding. Toen mijn dochter twee was wilde ze nog steeds af en toe een nachtvoeding (niet iedere nacht) vooral tijdens doorkomen van kiezen was het een drama. Toen de kiezen eenmaal door waren was ik er zo klaar mee dat ik er mee ben gestopt. Dus als ze nu 's nachts wakker wordt leg ik uit dat het nacht is en dat het tijd is om te slapen, en dat ze 's ochtends weer mag drinken.
Gefeliciteerd! Ik ben met nog een stuk of vier voedingen per etmaal zwanger geraakt van de tweede. Mijn cyclus was toen wel al weer op gang gekomen. Bij mij ging het voeden de eerste weken nog wel maar daarna werd het heel erg pijnlijk en liep mijn productie erg terug. Mijn oudste is daardoor bijna vanzelf gestopt met drinken, ging heel fijn en makkelijk (ze was toen 1,5).
Gefeliciteerd! Zo zie je maar, borstvoedend kun je gewoon verder gaan. Ik merk dat blijven co-sleepen hier een uitkomst voor de nachten is. Scheelt bakken energie. Hier een positieve ovulatietest. Na de miskraam was ik onzeker of alles weer op gang kwam, maar ja dus!
Hoi Hoi, Grote dank voor de felicitaties, ik vind het erg bijzonder, dat het zomaar gelukt is. En houd de vingers nog even crossed. Ik weet nu niet wat ik ga doen met de bv. Ik merk wel dat het veel energie kost. Ik ben nu best een beetje misselijk als ik niet uitkijk. dat had ik eerst niet. Ik moet maar kijken hoe het gaat. Hoi Aislyn, succes bij je echo morgen!!! Ik duim voor je!! He Eylem, wat fijn dat het afbouwen zonder gedoe ging. Dat zou ik ook wel willen maar mijn zoontje lijkt zo'n verslaafde, die drinkt als ik thuis ben zeker 4 tot 6 keer op een dag. Als ik werk 2x minder (want dan ben ik er niet). Dus ik ga zien hoe het komt. En Mama 2512, Positieve ovutest das een goed begin. Is je cyclus er weer ten minste. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten tot het raak is en dat het goed blijft gaan hoop ik ook. Want een Miskraam is zo naar. Ik hoop dat je nu beloond wordt met een goed lopende zwangerschap. Nu gauw m'n mandje in. Morgen vroeg op. Heb trouwens stress op mijn werk (heb 2 manlijke collega's die er langer werken en die heel negatief over mij doen tegen mijn baas, brr, donderdag gesprek), weet niet of mijn contract verlengt wordt, dus ik ben bang dat ik heel lang moet wachten met zeggen dat ik zwanger ben. Trouwens mijn man zag bij de eerste test de lijn niet, bij de test van vandaag (die iets helderder was) wel gelukkig. Hij is een beetje kleurenblind en ziet nuances minder goed. Allen fijne avond, goede nacht! en zet hem op!
Van harte gefeliciteerd! fijn hoor. Ik ben er hier ook maar niet vanuit gegaan dat bv anticonceptie is. Maar wij wachten nog even met een volgend kindje. Veel plezier!
Wauw, gefeliciteerd. Zo zie je maar, heef t "afbouwen" toch geholpen. Geef je nu wel nog bv? Of niet meer? Hoe vindt je kindje t nu...
Volgens mij geef ik nu veel minder melk dan eerst. Maar ik geef nog bv. Wel 2 ontstekingen laatst gehad, brrr. Maar ik heb afgesproken dat ik nu zal gaan afbouwen naar 0. met mijn man dus ja. Tís klaar over een poosje.