sorry dames ik maak er maar een topic voor aan !.. gisteren getest met 2 x van kruidvat 2 voor 5 euro en vandaag 1 kruidvat en 1 predictor.. test .! en allemaal kreeg ik een heeeeeeeeeel vaag lijntje te zien nou moet ik ook morgen ongsteld worden ! dus het is voor me NOD dus ik ben wat snel met testen maar ik voelde me zo vaag .. steekjes in me buik bij me navel en wat hoger en geen ongi pijntjes meestal had ik die allang !.. dus nu heb ik mijn test van vandaag bij elkaar gelecht en allemaal hetzelfde.. het kan toch geen indrooglijntjes zijn 4 dezelfde.. ! ik wil zo graag mijn banner aanpassen he . ! ik zit al helemaal op een wolk maar ookal durf ik dat nog niet te zijn morgen ochtend nog een test doen met ochtend urine.. en dan kijken wat er van komt ik hou jullie op de hoogte.. !
Ook als je morgen weer positief test, zal het spannend blijven meid!!! Zekerheid krijg je nooit... Maar voor nu, je bent volgens mij gewoon hartstikke zwanger!!!!!! GENIET ERVAN!!!
Waauw, wel spannend hoor! Heb net in je andere topic ook gereageerd. Maar zoals ik gehoord heb, hebben die kv 2v5 geen indrooglijntjes. Heb je foto's? Oohw spannend!!
je houdt de spanning er wel in. volgens mij is een streepje hoe ligt hij ook is toch een streepje. dus denk dat je wel zwanger bent. wat voor kwaaltjes had je dan? ik heb woensdag nod en heb al een paar dagen van die kleine steekjes links en dan weer rechts onder in mijn buik. ik wacht maar in spanning af of het eindelijk weer eens een keer raak is...