Ja weet niet of het kan maar ben twee dagen overtijd en wordt nu vanavond in eens harstikke misselijk uit het niets...ja heb om vijf uur al eten op omdat ik mega honger had en nu voel ik me ineens beroert worden
Ja hier ook... Ben smorgens minder misselijk, maar savonds is het erger... dan mag ik zowat bij de wc hangen, maar er komt toch nooit iets uit, maar ook geen pretje dat gevoel.
maakt niet uit ... Las ergens dat niet iedereen ochtendmisselijkheid moet hebben. Ik heb juist smorgens heel soms, maar weinig... savonds is het erger. Heb nu buikpijn en rugpijn... geen misselijkheid.
ik heb ook de hele tijd een soort van lichte ongesteldheids pijn....maar dat heb ik al vanaf maandagavond en dat is ook met vlagen....
Je kan de hele dag door misselijk zijn hoor. Is niet aan de ochtend gebonden helaas. Ik ben de hele dag door misselijk. Van 1 verkeerd geurtje staat mijn maag op zijn kop en ben zelfs de albert heijn er nu al mee gaan associeren. Zodra ik aan de supermarkt denk gaat er een vlaag van misselijkheid door me heen. Hoop voor je dat het een positief teken is. Heb je al een test gedaan? In ieder geval veel succes.
Nee nog niet....ik wil er morgen 1 gaan halen. Ja meestal als ik overtijd ben ik ga een test doen krijg ik de volgende dag bezoek van de dus wil nog een beetje de boot af houden(kop in het zand steken techniek )
Heb er al 2 gedaan, beide negatief. Eentje van thuis toen ik op vakantie was en eentje daar gekocht, lekker spaans Nu weer eentje van kruidvat, maar wacht tot deze weekend, dat wachten is vreselijk. Heb net maar ffkes 2 uurtjes geslapen, maar ben nog zooo moe...
Femke, dat lijkt me moeilijk, al een test thuis hebben liggen en dan niet mogen testen van jezelf! Succes met wachten En ben je trouwens pas getrouwd? Gefeliciteerd nog dan
ik heb het ook ma niet elke dag maar als ik het heb savonds heb heel erge eetbuien pfffffff ma gister getest en was negatief maja succes! xxxx
Bij mij begon het vorige week ook met avondmisselijkheid, kon niet goed meer warm eten verdragen, of alleen al de lucht ervan. Nu heb ik het ook overdag als ik een "fout" luchtje ruik
hoi, ik lees hier iets over avondmisselijk.. Dat is echt een zwangerschapsteken.. MIJn nichtje heeft het ook en is zwanger, inmiddels al 4 maand, maar echt elke avond is ze misselijk, tot overgeven toe.. dus hopen dat het bij jullie dat ook is! succes! Emily
Hmmm vanmiddag een testje gedaan en neg. maar had vanmiddag wel veel gedronken...Dus als morgenochtend nog geen duivels zijn gaan ik weer testen...wordt nu ook weer misselijk heb net een 3 kwartier geleden pizza op
Ja als je veel gedronken hebt, dan kan het inderdaad komen dat je een negatief test hebt. Ik ga morgenochtend op zijn vroegst testen...
mijn lichaam wordt misselijk wanneer hij wil ... het kan ieder moment van de dag gebeuren .... maar ik kan het ene moment kotsmisselijk szijn en het andere moment een visje eten L.sybje
Ja gek is ... Vanavond niet zo misselijk geweest. Wel hele tijd nog buikpijn, last van borstens en doodmoe, maar dat is het ... Misselijk niet zo erg als gister. Maar zo zie je maar het kan verschillen. Was op vakantie ook, ene keer heel misselijk en door de dag vaak verschillend, ander keer niet misselijk maar dan een gigantisch vreetbui zoals nu
Ben al weer de hele avond beroerd...arjan wilde me een paar chippies aan bieden en had er helemaal geen trek in
nou san ben benieuwd vandaag ...zit vol spanning op je bericht te wachten pfff en wachten duurt zo lang ik duim voor je meis
heb af en toe vlaagjes van misselijkheid :-& maar af en toe als ik warm eet dan oef dan hoef ik niet meer #-o een vriendin van mij was zo goed als niet misselijk dus het scheelt echt per zwangerschap! Groetjes danielle