Heeft iemand hier ervaring mee? De beschrijving zegt dat het kan, maar het lijkt me erg vroeg. Wel zeer aantrekkelijk want morgen zit ik op 6 dagen voor nod
Ik vind het te vroeg, je vruchtje is misschien net, of nog net niet ingenesteld. Dus heb je kans dat je negatief test, terwijl je later wel blijkt zwanger te zijn. Zonde van de test om hem al zo vroeg te doen.
ik zou denk ik ook niet zo snel zo vroeg al testen, maar ja, je kan het altijd proberen natuurlijk. wel grote kans dat ie nog negatief is denk ik... welk merk is dat eigenlijk waarbij dat kan, dacht alleen dat het tot 4 dagen voor NOD kon?
en je hebt ook kans dat je positief test.. en dan alsnog ongesteld wordt... 50 % van alle zwangerschappen gaan alsnog fout voor de NOD.. Dus 6 dagen van te voren testen vind ik tricky... Liefs, Paula
50 % lijkt me wel heel erg veel hoor, dat klopt volgens mij niet. Bedoel je niet dat dit 50% van de miskramen betreft?
Het is misschien mogelijk om te testen, maar er kan nog veel fout gaan. ik lees over 50 procent en ik geloof dat ook. Ik denk zelfs dat het percentage nog iets hoger ligt dan die 50. Beter wacht je met testen.
Ik zou er zeker niet aan beginnen. Stel dat je positief test en je wordt gewoon ongesteld. Ik zou daar toch telkens behoorlijk stuk van zijn, terwijl je dat niet bent als je gewoon even het geduld opbrengt om te wachten op je NOD.
Ik zou ook wachten tot je nod. Het is echt zwaar k*t om te denken dat je zwanger bent en een paar dagen later word je toch ongi.
Hoi Lies, Ik heb ook van die testen gekocht die je 6 dagen voor je nod kan doen (van sensitest). Ik had er 6 gekocht. Ik heb er 4 gedaan en alle vier neg. (elke dag 1 met ochtendurine). maar net wat alle andere meiden zeggen ik denk dat het ook nog veel te vroeg is maar je kan het proberen misschien test jij wel positief wie weet! succes Ik denk dat ik morgen weer ga testen. gr. bahar
blondie ik heb een vraagje aan je.. ik keek in je album en zag op het 2de plaatje 2 testen die eerste staat zwanger wat is dat voor test omdat normaal alllen streepjes eropstaan zeg maar grtjes my
Hoi.. Dat is de digitale test van Clearblue. Die geeft aan zwanger..of niet zwanger...(en niet ..misschien een streepje ) Liefs, Paula