hi allemaal, Ik heb een vraagje en hoop dat iemand misschien wat meer ervaring heeft die ze kan delen. Uiteindelijk moet ik toch afwachten maar voor de tussentijdse rust zou het fijn zijn Ik heb PCOs zonder andere symptomen. Eerste ronde provera gehad met 50 mg....deed helaas niets dus afgebroken en weer terug op provera. 50 mg clomid weinig bijwerkingen. beetje buikpijn en wat last van mijn darmen en soms licht hoofdpijn maar verder prima te doen. Na niet aanslaan dus weer terug aan de provera om menstruatie op te wekken. Deze keer voor 12 dagen maar op dag 10 werd ik al ongesteld. Drie dagen daarvoor was ik voor het eerst naar acupuncturist geweest, wellicht had dit er ook wel mee te maken. Toen op vakantie gegaan en 100mg clomid genomen en ovulatietesten gedaan. Zeer veel bijwerkingen van de clomid. Pijnlijke tepels, opvliegers, slecht slapen en een hele pijnlijke buik. Even was ik bang voor cysten maar kon ook niet langs het ziekenhuis aangezien ik op vakantie was. Netjes op dag 13 en 14 - vijf keer per dag een positieve ovulatie test. Goed geklust en toen ik op CD 19 in het ziekenhuis kwam zag het er ook goed uit. Eierstokken schoon en baarmoederslijmvlies goed opgebouwd...kortom ik had ene eisprong gehad yay!! mijn symptomen nu: - erg pijnlijk tepels/ constant stijf - opgezwollen borsten - moe - drukkend gevoel in mijn baarmoeder - vooral einde dag erg veel druk ook tijdens het plassen (nooit eerder gehad) - einde dag borsten nog voller en pijnlijker - kort lontje/snel chagrijnig - koud - warme wangen donderdag mag ik testen en ik kan niet wachten....zijn er meer meiden met deze ervaringen?? Hoor het graag! liefs HQ