21 juli gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sany, 31 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sany

sany Lid

30 jul 2011
    62
    0
    0
    Hoi ik ben sany 23 jaar en zeer gelukkig met mijn vriend.
    Nu hebben we besloten om voor een kindje te gaan ,
    Heb 21 juli me laatste pil genomen al wel een tijdje foliumzuur aan het slikken.
    Dus nu maar afwachten iemand nog tips ?

2. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Hoi,

Tja tips, ik zou zeggen, geniet eerst lekker van de voorpret, en ga niet direct aan de slag met ovulatietestjes, en tempen.. Wacht eerst af hoe je lichaam reageert op het ontpillen.. Het kan zijn dat je cyclus eerst erg van slag is..

Ik ben ook 23 jaar en ook bezig voor een eerstje kindje.. Helaas wil dit niet zo lukken, we zijn nu 10 maanden bezig, nog zonder resultaat.. Nog 2 rondes zelf proberen en dan weer naar de huisarts.. Hoop voor jullie dat het snel raak is! :)

3. sany

sany Lid

30 jul 2011
    62
    0
    0
    dank je wel arian hoop dat het voor jou ook gaat lukken het zou zo mooi zijn en ik wil ook nog niet echt beginnen met ovulatie testen en temperaturen ik hoop dat het allemaal een beetje vanzelf gaat lukken ;)

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    gewoon lekker sekse en je cyclus en lijf opnieuw leren kennen.. Mijn lijf doet dingen waarvan ik neit wist dat ik dat ooit gevoelt heb.. snap je..

en wat die ovu testen betreft, kun je altijd n og gaan gebruiken!
    succes met klussen!!

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Lekker van elkaar genieten! Heel veel succes!

6. sany

sany Lid

30 jul 2011
    62
    0
    0
    thanx vind het leuk dat iedereen hier gewoon zo aardig is tegen je en allemaal met je mee leven heerlijk om gewoon even alles te vergeten en over leuke dingen na te denken ;)

7. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    eens met mijn voorgangers, er nog niet teveel mee bezig zijn als in de zin van ovu testen of temperaturen, dat kan altijd nog.
    Lekker genieten van je man, ik vind het zelf wel een extra dimensie hebben als je in ene gaat vrijen voor een kindje. Het idee dat je zwanger kan worden is gewoon leuk!
    En het kan idd best zijn dat je cyclus nog wat rommelig is na het slikken van de pil dus ook dat is even afwachten.
    succes ermee!

Deel Deze Pagina