Wij gaan voor een vierde! Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door teun026, 9 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teun026

teun026 Actief lid

18 dec 2007
    102
    0
    0
    Gastouder
    Hallo,

Wij hebben de knoop doorgehakt en gaan vanaf deze maand starten om zwanger te worden van een vierde kindje😃

Ik heb veel minder spanning over hoe en wat dan bij een derde?
    Herkent iemand dit?

Mijn kids zijn nu 6,3 en 1 jaar.

2. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Wij gaan ook voor een vierde! (eigenlijk 5de want mijn man heeft een dochter uit eerder huwelijk die de weekenden bij ons is)

Wel grappig dat je minder spanning hebt. Ik heb ze juist dubbel op heb ik het gevoel! hahaha

Misschien ook omdat ik er 2 jaar naar toe heb geleefd dat manlief toch eindelijk ja heeft gezegd. Ineens 'mag' het echt en dat brengt wel even spanning met zich mee, want nu hij ja heeft gezegd wil ik ook graag zo snel mogelijk zwanger zijn. Voor het geval hij zich bedenkt hahaha. nee hoor dat zal niet gebeuren.

Ik zit nu ook pas op dit forum, en als je dan alles zo leest besef ik me wel dat ik veel geluk heb gehad met zwanger worden. Ik was 3x binnen 3 maand zwanger en de laatste geloof ik in de 2de ronde al! Besef nu wel degelijk dat dat niet altijd zo makkelijk gaat...

Inmiddels ben ik wel 20 kilo zwaarder na mijn laatste zwangerschap, en natuurlijk 5 jaar ouder (nu 32 jr) dus daar maak ik me wel een beetje zorgen om...

3. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Hi!

Wat leuk, wij gaan ook voor een vierde 😊
    We zijn afgelopen maand begonnen met klussen, en vandaag ongesteld geworden 😔

Ik heb ook juist meer spanning nu, door praktische zaken maar ook omdat je nu als geen ander weet wat je te wachten staat hihi

Onze kids zijn nu 5 (bijna 6), 3 en 1

4. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Beetje suf maar zag later pas dat het laatste (en ook eerste ☺️) bericht al bijna een maand oud zijn 😁

Zijn er nog meer op dit moment bezig voor een vierde wondertje?

Deel Deze Pagina