In december ben ik begonnen met de pil (Yaz) en deze heb ik 2 maanden geslikt, laatste dag was maandag 28 januari. Omdat ik gek van alle bijwerkingen werkt heb ik besloten om toch maar te stoppen en condooms te gebruiken. Op 31 januari werd ik ongesteld, althans ik kreeg een klein beetje oud, bruin bloedverlies (sorry voor de details) en dit maar 1 dag en omdat ik dit toch raar vond, (normaal heb ik gewoon helder bloedverlies) heb ik op 4 februari toch een test gedaan, deze was negatief. Maar sinds een week heb ik toch allerlei klachten: - Veel lucht (regelmatig boeren) - Krampjes en steekjes in mijn onderbuik (voornamelijk links en onder) - duizeligheid - drinken/ eten smaakt soms ineens raar - Zaterdag na uit eten zijn geweest, last van maagzuur Ik heb een regelmatige cyclus van 26 dagen en ben altijd keurig netjes op tijd. We hebben het er al veel over gehad maar willen sowieso nog even wachten omdat we pas binnenkort gaan samenwonen. Maar een kindje zou meer dan welkom zijn omdat ik al lang een kinderwens heb en het geweldig zou vinden om weer zwanger te worden (heb nu een dochter van 7) Wat denken jullie ervan? Toch maar een test er aan wagen, ben bang dat ik mezelf alles aanpraat haha
Mijn NOD is 27 februari, zit nu in CD 12... ik weet het ff echt niet meer haha. Heb al een hele tijd geprobeerd met mijn ex, inmiddels al een tijdje een nieuwe vriend en aangezien hij ook een kinderwens heeft is deze bij mij weer zeer sterk verhoogd!
Is het niet een symptoom van het ontpillen? Ondanks dat je hem maar kort geslikt hebt? Ik slikte ook Yasmin (deze pil bedoel je toch?) en ben sinds 1,5 maand gestopt. Ik heb allerlei zwangerschapssymptomen nu maar ben zo bang dat het van het ontpillen komt. Ik hoop voor ons van niet! Jammer dat het zo lang duurt voordat je kunt testen hè? Even afwachten helaas! Maar wat zegt je gevoel als je de hoop even opzij schuift?
Ik heb trouwens dezelfde symptomen, behalve dat boeren niet.. Tenminste, niet dat ik weet.laat wel vaker een boertje als er niemand in de buurt is dus dan valt het niet echt op. Maagzuur zou ook kunnen komen van het eten maar het geeft wel hoop. Ik had het gisteravond ook..