Ha meiden, Ik heb vandaag de hele dag al van die kriebels in mijn buik die ik herken als 'verliefdheidskriebels'. Het is lang geleden dat ik dit gevoel heb gehad! Ik word echt heel gelukkig van dit gevoel en ik vraag me af of dit een vroege symptoom kan zijn van een zwangerschap. Ik heb mijn NOD namelijk pas op 14 november... Ook heb ik verder nergens last van. Iemand ervaringen hiermee? Groeten van jufaman81
Helaas meis... geniet van het gevoel zou ik zeggen (altijd fijn) Maar zwangerschapssymptomen kunnen pas ontstaan na de innesteling (als er HCG aangemaakt wordt) en jij zit volgens je banner 9 dagen voor je NOD Dan is je je innesteling nog niet geweest vermoedelijk... Succes!!
Herkenbaar, al ben ik nu 15 dagen overtijd en nog negatief getest. Ik voel ook vlindertjes in mijn buik Misschien een voorteken?
Ik heb het nog even nagekeken bij de calculator hierboven. En die zegt dat ik gisteren waarschijnlijk mijn innesteldag heb gehad. Kijk maar: Eerste dag van je laatste menstruatie:19 oktober 2011 Een beetje vruchtbaar:28 oktober 2011 Vruchtbaar:29 oktober 2011 Erg vruchtbaar:30 oktober 2011 Eisprong:30 oktober 2011 Innesteldag:4 november 2011 Vanaf hier kun je testen:13 november 2011 Vermoedelijke bevallingsdatum:23 juli 2012
Denk niet dat het een symptoom is die bij een zwangerschap hoort. Heb zelf ook wel eens die kriebels gehad. Vooral bij de gedachte aan een baby of zwanger zijn