Hey Meiden, Dit is allemaal een beetje nieuw voor mij. Oktober 2009 bleek ik onverwacht zwanger te zijn van mijn zoontje en ben ik dus nooit bezig geweest met mijn cyclus, en bewust zwanger worden. Ik ben dus echt een leek op dit gebied! Nu willen we aan een broertje of zusje gaan werken vanaf eind augustus/begin september. Nu wil ik graag mijn cyclus leren begrijpen zodat ik weet waar straks mijn vruchtbare dagen liggen om de slagingskans zo groot mogelijk te maken. Hoe gaat mij dit lukken? Ik heb een account aangemaakt op fertilityfriend om de dagen bij te houden. Mijn periode heb ik erin staan.Na mijn bevalling heb ik een mirena spiraal gehad en die is er de 26e mei uitgehaald. 28 Mei was ik voor het eerst ongesteld of iets wat er veel op lijkt...haha .Gekke is dat nu ik net in mijn (voorspelde) vruchtbare dagen moet zitten ik bijzonder donker bloedverlies heb. Echt bijna zwart. Heb een ovu test gehaald (van kruidvat maar weet niet of dit goed is) en die was negatief. Hoe vaak moet je zoiets doen of moet ik mijn temperatuur echt gaan bijhouden om erachter te komen? http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?d=2011-5-11# Vriendlief is door de weeks altijd weg dus ik kan niet om de twee dagen klussen zeg maar. (ik heb er altijd periodes tussen zitten van maandagochtend tot donderdagavond of vrijdagavond). WIe kan me vertellen wat nu het beste is? Alvast bedankt! Liefs