Zo in elk geval niet!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SannevH, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Zoals ik al eerder vertelde heb ik een reumatische aandoening. Omdat we graag een kindje willen, ben ik een aantal weken geleden gestopt met mijn medicatie. Als gevolg hiervan kreeg ik een dikke vette ontsteking aan mijn rechterknie, die zich tot op heden alleen maar uitbreidt, ipv minder wordt.
    Ook mijn rug en nek spelen op en zorgen voor klachten. Vanwege de giftige medicatie die ik lang geslikt heb, mag ik pas eind april stoppen met de pil en aan het klussen gaan. Tot die tijd kunnen de giftige stoffen in mijn lijf ernstige gevolgen hebben voor de baby.
    Maar nu zonder medicatie heb ik zoveel pijn, dat het hebben van seks er al weken niet in zit. Het gaat gewoon niet... En hoe moeten we in vredesnaam een kindje maken als we geen seks kunnen hebben?
    Op deze manier ga ik in elk geval niet zwanger raken... :'(

Erg frustrerend... :(

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wat ontzettend vervelend zeg!!!
    en dat is nog zachtjes uitgedrukt....

Kan je geen andere medicatie krijgen die niet schadelijk zijn voor de baby??

Anders wanneer sex onmogelijk blijkt te zijn voor jullie is het misschien een idee om zelf te insemineren?
    Via internet zijn zelf inseminatiepakketjes te bestellen, misschien niet zo "romantische" een baby maken maar veel pijn is dat zeker niet

veel sterkte met alles!!

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jeetje meid wat verevelend:( Is het sowieso niet beter om nu met de pil te stoppen en een condoom te gebruiken zodat de pil vast uit je lichaam is als jullie ervoor gaan? En verder misschien toch ovulatietesten gaan gebruiken zodat je in ieder geval iets gerichter kan klussen straks, oke misschien ben je er dan meer mee bezig maar omdat je zoveel pijn hebt is het misschien wel beter.

Sterkte meid en ik hoop dat je ondanks je pijn toch gauw zwanger mag raken!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat vervelend zeg!!
    Ik ben het wel met snoopy eens.
    Dan weet je je eisprong tenminste!
    Succes!

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Je hoort vaak dat de reumatische klachten tijdens een zwangerschap aanzienlijk minder zijn (maar ik ben geen expert hoor)...

Misschien toch zoals Hendrika zegt met een inseminatie-setje gaan werken?

Sterkte meis, leuk is het niet.

6. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Dank jullie wel!

Ik wil met pasen met de pil stoppen. Dan zijn we terug van onze trip naar Amerika. Anders word ik misschien daar precies ongesteld en dat zou jammer zijn (kan geen tampons verdragen en dan zou ik dus niet kunnen zwemmen in het zonnige Miami).
    Zelf insemineren vind ik voor nu nog geen oplossing. Misschien inderdaad over een aantal maanden, als het echt niet beter gaat... Andere medicatie is er voor nu niet. Geen enkel medicijn blijkt 100% veilig te zijn, op 1 na en die werkt voor mij niet.
    Ik denk dat ik inderdaad me eens ga verdiepen in ovulatietesten. Ik had daar tot voorkort nog nooit van gehoord maar ben het inmiddels al vaker tegen gekomen. Misschien eens kijken hoe dat werkt, waar ik die haal en of het werkt ;)

Bedankt in elk geval voor jullie reacties!!!

7. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Ja daar hoop ik ook echt enorm op!! Tijdens en na de zwangerschap, zeker wanneer ik borstvoeding ga geven, schijnen de klachten niet of nauwelijks aanwezig te zijn. Daarom hebben we ook besloten niet langer te wachten en zo snel mogelijk zwanger te willen worden. maar ja......

8. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Anders misschien eens kijken of homeopathie iets voor je pijnklachten kan betekenen?
    Al verlicht het de pijn maar iets waardoor het wel mogelijk wordt om op je vruchtbare dagen te klussen

Ik bestelde mn ovulatietesten altijd op sensitest.nl
    kost zo goed als niets en zijn duidelijk af te lezen

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb de ovutesten van zwangerenkids.nl

Ik hoop voor je dat je heel snel zwanger wordt meis en niet zo lang hoeft rond te sukkelen

10. Sanne152

Sanne152 Actief lid

18 jan 2012
    146
    2
    0
    Kan alleen maar zeggen sterkte..
    Ik hoop voor je dat het allemaal mee mag vallen en ik vind je supersterk dat je dit doorstaat voor jullie toekomstige beeb

Liefs

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik heb hier evt nog wat ovulatie testen liggen van zwanger en kids.
    dus mocht iemand die willen hebben dan graag een pb-tje en ik stuur ze wel op :)

12. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf ook een reumatische aandoening en ben vorige week met medicatie gestopt. Mijn reumatoloog zei dat als ik erge ontstekingen kreeg ik direct moest bellen omdat ik dan eventueel een prednison spuit zou krijgen. Misschien ook een optie voor jou?

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik heb een paar maanden geleden om die reden nog bijna een ziekenhuisopname gehad. Het komt in vlagen bij mij....dus ook rustigere tijden !
    De eerste maanden waren wel het ergste hoor.

Succes

Deel Deze Pagina