Nog steeds ontpillen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Salina1983, May 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Salina1983

Mar 6, 2014
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik vraag mij af of ik nog steeds aan het ontpillen bent want ik snap er niks van.
    Op 4 maart gestopt met de pil. 30 april was ik vruchtbaar. Van 13 april tot 18 april ongesteld. Volgens de Sentive site zou ik op 3 mei weer dat slijm krijgen maar dat kreeg ik niet. Op 1, 2 en 3 mei kreeg heel heel klein beetje bruine veegjes. Op 5 en 6 mei kreeg ik slijm met wat bloed. En gister avond puur bloed 1x en nu weer niks:(
    Wat kan het zijn? En wanneer kan ik mijn vruchtbaren dagen verwachten?

Groetjes

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Ontpillen kan helaas wel tot een jaar duren. Via een site kan je niet berekenen wanneer jouw vruchtbare dagen zijn, tenzij je een regelmatige cyclus hebt, maar dat weet je nog niet, omdat je nog maar pas gestopt bent met de pil. Als je na het weekend nog niet ongesteld bent, zou je kunnen proberen een testje te kunnen doen. Het kan natuurlijk ook zijn dat je eisprong nog niet is geweest. Je lichaam kan je erg voor de gek houden. Ik kreeg de 2e cyclus na het stoppen met de pil 7 dsgen en 4 dagen voor mijn NOD een beetje bruinverlies en toen dacht ik gelijk aan een innesteling, maar ik werd gewoon ongesteld. Het is echt even afwachten, wat erg moeilijk is soms.

Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

Hier kan je wat informatie lezen over zwanger worden na pilgebruik.

Share This Page