ik ben 1 meter 80 en +/- 73 kilo. Ik ga elke avond een wandeling maken, ik wil voorkomen dat er teveel zwangerschapspondjes bijkomen En trouwens, het voelt heel goed, ik ben helemaal niet moe, terwijl ik vóór de zwangerschap altijd erg moe was. Misschien werken mijn hormonen andersom?
Ik ook Vorige keer in keer raak. Deze keer... ? [-o< Oh ja @ TS, waarom wel om de vijf kilo bij boven de honderd, en onder de 70 gewoon -70? Maakt me niet uit, maar vond het wel apart, aangezien er in de categorie <70 toch meer zijn dan in de >100? Edit nr 3: jeeee typen is ook een vak he!
1.72m momenteel 80 kg. Maar schommel al jaren tussen 68 en 82. Zit nu weer bijna op mijn dieptepunt dus....
kijk naar mij... woog maar 44kg! nu na 7 maand zwangerschap weeg ik 50. Speelt geen rol volgens gynae. Alles verloopt perfect, en hoop dat dit mag blijven duren natuurlijk.
ik ben 1.70 cm en weeg 53 kilo.(iets ondergewicht ach ja kan eten wat ik wil kom geen gram bij ) al jaren voor de zwangerschap en na de bevalling weer terug op oude gewicht.
Ik ben 1.66m en weeg ongeveer 60 kilo. Ik kom net uit een depressie en heb veel/raar gegeten in die periode. Daarvoor woog ik altijd 54, mijn ideaalgewicht ( ik ben heel tenger gebouwd vandaar )
ik ben 1.77 en 65-67 kg.. heb wat extra kilo's door stoppen met roken en stoppen met de pil, was voorheen 60 kg
Ik ben 1.68 en mijn gewicht schommeld tussen de 50-53kg.Het kan echt per dag verschillen...... knuf x
1.69 lang en schommel tussen de 58 en 60kg. Voordat ik verkering kreeg was ik bijna 70kg. Toen werd ik verliefd en ging alles ervan zelf af.