Ik ben 1.78 en weeg ong. 76 kg. 3 jaar geleden woog ik nog 63 kg (bij mij deed de combinatie van verliefdheid en stress geen goed ) 'k Wil er eigenlijk wel een kilo of 6 afhebben, hoewel ik een gezond gewicht heb, vind ik het maar niks om een beetje aan de bovenlijn te zitten Alleen is eten zo lekker...
Aan mijn gewicht kan het niet liggen. BMI is 24. Mijn vriend is wel een stuk te zwaar. Maakt dat iets uit?
Ik was 84 kg toen ik zwanger werd. Te zwaar want ik ben 1.65 m. Nu ben ik 82 kg. Nog steeds te zwaar dus.
ik ben 1.62 en weeg 62 kg. ik let er wel erg op dat ik gezond eet, probeer zo min mogelijk vette dingen te eten, en ben van plan om wel veel te blijven sporten als ik zwanger ben, als dat gaat lukken. liefs
Ik weeg nu 79kg bij een lengte van 173cm. Ben wel aan het afvallen en nu reeds 8 kilo kwijt. Nog acht te gaan en ik ben tevreden. Maar wanneer ik zwanger mag worden maken die kilos me niks meer uit!
120 bij 1.65m. En ik hád geen eisprong en moest gaan afvallen. Maar voordat ik daarmee was begonnen, ben ik dus tóch spontaan zwanger geraakt. Zie banner