Hoi dames Zoals de titel al zegt, ik heb 9 juni een miskraam gehad dmv cytotec. Ik was 11 weken zwanger. Hierna heb ik nog 4 dagen licht bloed verlies gehad. Ik heb geen hcg meer in mijn lichaam (testen zijn negatief) Alleen sinds vandaag begint het bloedverlies weer.. het lijkt me sterk dat dit mijn menstruatie weer Is? Weet iemand wat dit kan zijn?
Het zou zeker een nieuwe menstruatie kunnen zijn. Heb je nog een controle echo gehad om te kijken of je helemaal schoon bent? Ik werd drie weken na mijn MA weer ongesteld, precies ook op de dag dat ik voor het eerst negatief testte.
Ja heb ook een echo gehad baarmoeder was helemaal schoon. Maar na 2 weken alweer een menstruatie lijkt me wel erg snel. Zou het niet kunnen dat het van een eisprong kan zijn? Ik weet natuurlijk niet of het door gaat zetten het bloeden want dat kwam vanochtend opeens.
Ik had in de eerste cyclus na mijn miskraam opeens een ovulatiebloeding. Dat had ik nooit eerder gehad, en het is daarna ook nooit meer voorgekomen. Het was wel een heel gekke kleur, een beetje oranje. Ik denk dat je lichaam nog bezig is met herstellen!
Ik had ook 2 weken na mijn miskraam weer een menstruatie. Leek me toen ook sterk maar een maand later was ik toch echt weer zwanger.
Toch geen menstruatie.. eind van de middag was het weer gestopt.. misschien toch bloeding van een eisprong? Ik weet t niet..
Hoi, ik heb in febr mk gehad. En 3 weken later een hele lichte tussenbloeding gehad. Kwam wel vaker voor zij de gyn. Weer 3 weken later mijn 1e menstruatie.