Hoe lang duurde het bij jullie voordat je cyclus weer normaal was na het stoppen met de pil en hoe lang hebben jullie de pil geslikt? En hoeveel dagen was jullie eerste cyclus? Ben echt even benieuwd. Weet dat niemand hetzelfde is maar ik stop eind augustus met de pil en ben echt vreselijk bang dat mn cyclus heel lang gaat zijn of heel onregelmatig. .
Oktober 2011 gestopt pil na 15 jaar pil. Gelijk regelmatige cyclus 30 a 35 dagen af en toe uitschieter 40 dagen. December 2013 weer gestopt pil na 10 maanden pil. Nu net weer redelijk normale cyclus, half jaar dus. Dat viel ff tegen joh. Zo zie je maar niks van te zeggen. Succes en spannend met stoppen pil!!!
In Oktober gestopt met de pil na 15 jaar geslikt te hebben. Had mij voorbereid op het 'ergste'. maar zoals je bij mijn handtekening kan zien, mag ik verre van klagen. Gelijk een mooie cyclus
pil 10 a 12 jaar geslikt ongeveer gelijk naar het stoppen van de pil aardig netjes, mijne schommelt nog steeds een klein beejte maar niet echt heel erg,, zie mijn handtekening
Maart 2013 gestopt na 13 jaar. Gelijk cyclus: onregelmatig, maar dat was ie daarvoor ook al, want pcos blijkt nu. Maak je nog niet te druk als je begint, voor ontpillen kan een jaar staan! En als je dat in wilt korten, kun je ook nu al stoppen en evt condooms tot na je huwelijk..? (Gefeli...)
Ik heb de pil zo'n 7 jaar genomen (Diane & Yasmin). Eerste menstruatie na 40 dagen gekregen dus viel wel mee. Daarna 29 dagen en nu zal het rond de 32-36 dagen liggen. Niet echt heel regelmatig dus, maar ik kan al bij al niet klagen. Wel weer onder de puisten en haaruitval
Ik heb 'maar' 7 jaar de pil geslikt En ik heb 50 dagen op mijn regels moeten wachten.. Erna nog een lange ronde en de ronde daarna was het al raak
Ik slik volgens mij ongeveer 10 jaar de pil nu. Wat ik me nog kan herinneren is dat het daarvoor regelmatig was. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit straks ook is. Liefst wil ik nu al stoppen maar de kans dat ik dan net ongi ben op bruiloft of onze huwelijksreis van 16 dagen is dan vrij groot. Vandaar dat ik het niet doe..
Ik heb eind april mijn laatste pil genomen en wacht nog steeds op mijn eerste echte menstruatie. (Wel de onttrekkingsbloeding gehad) dus komt neer op 58dagen.
Ik ben eind april gestopt met de pil na 12 jaar. Mijn 1e cyclus was 50 (!) dagen.. Echt heel lang als je er op zit te wachten.. Hoop dat het deze 2e ronde iets minder lang duurt of dat het uiteraard helemaal weg blijft Maar als ik het goed begrijp ga je stoppen na jullie trouwdag?
Ik zie dat dit je 1e ronde is. Heb je bewust zolang gewacht? Aangezien je in 2012 al gestopt bent. Ik snap dat het veel redenen kan hebben maar was eigenlijk gewoon benieuwd.. Rot dat het zo onregelmatig is.. Ik vond 50 dagen al behoorlijk lang maar mag niet klagen als ik jouw "cijfers" zie.. Sterkte!
Na 1ste prikpilstop met 1,5 jaar gebruik voor het eerst ongesteld na 10 maanden en meteen regelmatig 2de prikpilstip na 1 shot voor het eerst ongesteld na 8 maanden en meteen regelmatig. Ook na allebei meteen in de 3 ronde raak Nu na 6 maanden microgynon eerste 34 en 2de 30 dagen. Normaal was ik altijd 28 dus ben benieuwd
Nog steeds niet regelmatig. Maar dit heeft dus helaas een medische oorzaak: PCOS. Ik moet het dus opwekken met medicijnen.. Voor pilgebruik had ik ook een zeer onregelmatige cyclus vandaar dat ik aan de pil moest.. Toenmalige huisarts heeft er nooit iets achter gezocht.
Ja, ik ben gestopt omdat ik eens wilde weten hoe mijn cyclus is na het stoppen met de pil. Nou, dat heb ik dus geweten. De zwangerschapswens was er toen nog niet. Nu wel! En ik ben dus blij dat ik toen gestopt was. Liever was ik eigenlijk nog veel eerder gestopt. Als ik dit had geweten.... En dacht nu ook dat ik het iets op de rit kreeg, maar ben bang dat deze cyclus weer wat langer is...
klopt ik stop op 27 augustus en dan wordt ik een dag na onze trouwdag ongesteld. 4 september gaan we op huwelijksreis dus hopelijk ben ik er dan vanaf... spannend allemaal. Slik jij nog iets van tarwekiem of teunisbloem ?
Ben ik december vorig jaar gestopt, februari eerste menstruatie Na 36 dagen in maart ongesteld. En tot nu toe niks.. Wel een positieve ovulatietest door acupunctuur! Dus afwachten over 2 weken!