Zwanger worden en laag BMI

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Love1990, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vriendin van mij is in de tweede ronde zwanger geraakt inmiddels 24 weken :) Haar Bmi was 17. Nu inmiddels al 10 km aangekomen haha.

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

10 km :$ haha zal vast 10 kilo zijn.
    Ja ik hoop dat als ik zwanger raak ik ook een aantal kilootjes aankom en deze ook mag houden na de bevalling :D

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent

Haha sorry ja 10 kg ja. Ik wens je succes, zolang jij gezond leeft en je goed voelt kwa ijzer e.d. dan kan het allemaal geen kwaad !

4. Love1990

Ik heb laatst mijn bloed na laten kijken, en het is niet iets lichamelijks waardoor ik niet aan kom (gelukkig) alle waarden waren goed, had zelfs van vitamine b6 en b12 iets te veel in het bloed :$ dus dat zal allemaal wel goed zitten :)

5. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Hoe ik ben aangekomen, ik ben meer gaan eten, meer tussendoortjes bijv ( maar evengoed weg gezond bijv banaan extra, walnoten en amandelen (veel kcal wel gezond) ook dronk ik warme chocomelk met volle melk ipv halfvolle en nam ik tosti"s ipv een "gewoon" broodje. Zo is het enigszins gelukt, nu eet ik weer normaal. Ik zie dat jij al best veel eet, komt dat in jou familie voor een laag gewicht? Het kan ook door het ontpillen komen natuurlijk daar heb ik ook erg last van gehad zoals je in mijn banner kunt zien.

6. Love1990

Ja ik heb alle halfvolle producten ook al vervangen door volle producten. Ik wist niet dat er veel kcal in walnoten zitten, moet ik daar maar wat meer van eten. In mijn familie zijn ze niet dik maar ook niet zo slank als ik. Door ontpillen kan het niet komen, ben nog maar een maand geleden gestopt en het probleem speelt nu al een jaar. Helaas nog niet een afspraak kunnen maken bij mijn huisarts, die is nog een week met vakantie.

7. smashbox

smashbox Actief lid

29 jul 2013
    220
    1
    18
    NULL
    NULL
    Een tijd geleden dronk ik dreumesmelk van nutrilonmaar dit was meer voor wat dikkere billen en heupen. Hier zitten alle voedingstoffen in. Was na 1 week al 1 kilo aangekomen.

8. Love1990

Zo dat is de moeite waard om te proberen!

Deel Deze Pagina