hoi allemaal ik ben helemaal verbaast ik heb van glearblue een positieve test en ik ga vanochtend naar de dokter om een test te doen en die gaf negatief aan ben ik nu zwanger of niet nu weet ik het niet meer
heel vreemd. Heb je de digitale test van gedaan van clear blue. Als ik denk dat ik zwanger ben dan koop ik voortaan gelijk de digitale. Met die streepjes vind ik maar klote. In het begin is het dan nog niet zo duidelijk van zie ik nou wel een streepje of geen streepje. Daarom is de digitale test die aangeeft zwanger of niet zwanger voor mij het beste.
ja die heb ik gehaald ja en er staat zwanger 1-2 en mijn andere testen hebben ook een licht streep allemaal
Heb je bij de ha ook gewoon alleen een urine test gedaan? Want dan kan het zijn dat je voor die test mss gewoon nog te vroeg was. Even afwachten meis en morgen, nog een keertje testen. Vervelend is dat wachten he, ik hoop voor je dat het beloond wordt.
ja ik ga volgende week naar het ziekenhuis omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad dan gaan ze kijken of het goed zit end an weet ik gelijk ook waar ik aan toe ben
tjee wat vervelend die onzekerheid en spanning , sterkte met deze dagen door te komen en hopen op een goede afloop!!
heb je nu thuis ook nog een test gedaan?? wat zei de ha dan?? die kan toch ook niet om een digi heen?? ik zou nog zelf een testje doen en dan lekker gaan genieten...
nee ik heb nog geen test gedaan meer thuis morgen weer 1 en de ha zei dat ik maar een weekje later nog maar eens een test moest doen
Ik geloof dat de testen van ha meer HCG nodig hebben.. Kan de HA je dan niet doorverwijzen voor een bloedonderzoek...die zijn toch heel nauwkeurig. Succes
ja dat denk ik zelf dus ook ik ga morgen nog een test doen me vriend zei ook van ja het kan toch dat het negatief maar als je zeker wil zijn van de zaak dan moet je vrijdag gewoon nog een test doen dus dat ga ik doen
Hey meid ik denk dat het gewoon nog een beetje te vroeg was en dat de test vd HA meer HCG nodig heeft. je had bij de thuistest een heel licht streepje en 1-2 weken op de digitale is ook nog pril. Maar je bent toch zwanger hoor! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en wil je toch voorzichtig vast feliciteren... PS wanneer ga je nu weer een test doen? Laat je ons even weten of die al ietsje donkerder is?
ik ben van plan morgen nog en test te doen omdat ik dan al 3 dagen overtijd ben maar ik laat het jullie wel horen
@ Keano11... ik hoop voor je dat je dik zwanger bent... een test geeft niet zomaar positief er zit duidelijk hcg in je lichaam.
nee dit is een etos test.. + testen zien er heel anders uit... en is het bij negatief een horizontaal streepje.. GEFELICITEEEERD meid.. zo zie je maar weer s.. een ha test zegt niet zoveel!!!