Ik droeg er vorige keer eentje. Heb die voor mij laten pendelen in een naturuwinkel, dat ik de steen had die bij me past. Ik was in ronde 2 zwanger. Hij is niet gevallen. Gebarsten weet ik eigenlijk niet, niet op gelet, denk het niet Nu bezig voor een 2de kindje maar sinds ik ronde 3 voorbij ben draag ik 'm niet meer
Ja ik had hem gekocht omdat ik ook al die verhalen las dat het de vruchtbaarheid bevorderde! Helaas alleen via icsi zwanger moeten worden en anderhalf jaar na die ketting te dragen. Dus geloof niet dat die maansteen erbij heeft geholpen
Ik heb een ring besteld met maansteen. Baat het niet schaad het niet. Ik geloof wel in de spirituele werking van de steen. We zullen zien of het werkt. We hebben nog 1 maand voordat we de mm in gaan. Ben benieuwd
Nou ja, laten we het er op houden of de maansteen nou wel werkt of niet, we koesteren allemaal de wens om een kindje te mogen krijgen. En soms grijp je wanhopig naar dingen waarvan je hoopt dat het werkt! Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie wens uitkomt. ❤️