Hoi, Ik heb 12-12-12 je weet wel gedaan, ik ben op 12-01-13 OG geworden, was een rare bloeding. kort en weinig... Nu een week later voel ik me raar. Ik heb opgezette borsten, veel plassen, dorst, bobbels op mn borst, misselijk en boeren soms, bijkpijn, voel steeds plopjes... Ik weet niet als t in mijn hoofd zit.. Maar heeft een van jullie dit gehad? OG en dan een week later verschijnselen?
oh ja, heb ook witte en doorzichtige afscheiding. Voelt nattig daarzo en een lage zachte baarmoedermond.. Sorry voor de details..
Ik zou zeggen: testen meid. Klinkt wel veel belovend maar je zal toch echt moeten testen! Ben benieuwd
ok, dan maar een test halen.. Ik wou alleen weten of iemand dat ook had. Bloeden en toch zwanger.. Maar ik moet gewoon testen.. dankje dames.. ik hou jullie op de hoogte..
Je hoort het wel vaker hoor, dat mensen gewoon ongi blijven worden terwijl ze zwanger zijn. Niet heel vaak, maar het gebeurd. Ik zou inderdaad een test doen. Ben benieuwd of je zwanger bent..
Dat gebeurt wel eens ja, je zult de eerste niet zijn Gewoon even een test doen, dan heb je zekerheid...
ik heb gister avond de test gedaan (etos) gaf negatief aan... Maar ik voel me nog steeds zoals zo raar... Ik weet t niet.. Ik wacht t gewoon af...
je kan beter een test met je ochtendurine doen, omdat je (meestal) de hele nacht niet naar de wc gaat en de hormoonconcentratie dan dus hoger is. ik duim voor je!
ooohhh... heheheh.. ok dan ga ik ff sparen die pies... maar ik las ook dat sommige dames na 6 weken zwanger pas positief testen.. ik ben niet heel erg bezig ermee, hoor.. maar die kleine is van harte welkom.. ik wacht wel ff na t weekend en dan kijk ik de verschijnselen aan en test ik mochten deze niet weg zijn..
ja, er zijn ook vrouwen die pas laat positief testen ja. Als je het volhoud kan je beter nog een paar dagen wachten, maar ik adviseer je dan toch wel om ochtendurine te gebruiken. succes meid! lastig hoor al dat wachten!
Hoi, Ik heb dus vanmorgen weer een test gedaan en deze was negatief. maar ik voel me echt anders dan normaal. Ik weet niet wat ik nu moet doen en wacht t ff af. mss is mn lichaam een leuk spel met me aan t spelen.. Mijn baarmoeder hals zit ook laag en hard. Ik heb dus ook nog steeds afscheding en ben duizelig savonds.. Vooral na t eten.. Heb buikpijn en voel me echt vaag.. Kan t wat anders zijn? Ik slik geen medicijnen ofzo.. Ik zal mijn huisarts wel ff bellen later.. Of moet ik wachten????