Goeden avond, Mijn vraag aan jullie.. Ik had gisteren mijn nod. Vandaag in de middag getest (na plas lang ophouden) en negatief getest. Ik heb wel wat kwaaltjes zoals Veel plassen in kleine beetjes. Stekend gevoel in linker eierstok? Duizelig/hoofdpijn Hele zere en zware borsten Kleine pukkeltjes op mn gezicht. En erg moe/ onrustig slapen Ik las ergens dat je negatief kunt testen op je nod? Klopt dit en wanneer kan ik het beste weer testen als de menstruatie ut blijft? Ben sinds januari minerva vrij. Alvast bedankt! Groet
Hoi Sylliething, je kunt het beste over een paar dagen nog eens testen. Het kost je veel tests misschien als je het elke dag zou doen inderdaad. Het is een kwestie van hoe lang kun je het wachten volhouden... Elke cyclus kan het gebeuren dat je eerder of later ongesteld wordt, dus geef het een marge. Misschien donderdag en zondag? De klachten kunnen van een zwangerschap zijn, maar misschien ben je ook wel niet helemaal lekker (onderliggend virusje?) en heb je daarom een iets langere cyclus en wordt je van de week ongesteld... Ik duim voor je in ieder geval. groetjes Brigitte