Vanaf wanneer krijg je kwalen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sassa23, 9 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassa23

sassa23 Lid

7 jul 2006
    44
    0
    0
    In de Randstad
    Ja aangezien ik helemaal niet bezig ben met zwanger worden en toch allemaal bekende kwalen heb die ik mijn vorige zwangerschap ook had vroeg ik mij dan toch af vanaf wanneer je die kwalen krijgt?
    Na de innesteling lijkt mij wel, maar is het dan meteen na de innesteling of na een paar dagen?

Groetjes Sassa

2. sassa23

sassa23 Lid

7 jul 2006
    44
    0
    0
    In de Randstad
    Niemand die dit weet?

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik denk dat dat bij iedereen verschillend is. Dus er is niet echt een pasklaar antwoord. Maar wel zoiezo na de innesteling...

4. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb begrepen dat na de innesteling het lichaam pas het zwangerschapshormoon hcg aanmaakt die voor de zwangerschapskwaaltjes zorgt.

5. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Na de innesteling kan je idd last krijgen van kwalen.
    dit kan vanaf de innesteling zijn of een paar dagen later, maar je hoeft natuurlijk nergens last van te hebben.
    Er zijn ook heel veel vrouwen die niks merken totdat ze overtijd zijn.

Het is vaak ook wel moeilijk om onderscheid te maken in de kwalen , want veel kwalen komen ook voor bij een naderende menstruatie.

Helaas is het nog even afwachten, maar het kan natuurlijk een heel goed teken zijn!

Heel veel succes!

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

hoi hoi, nou ik merkte heeeele vage dingetjes één week voordat ik kon testen. Maar zo vaag dat ik dacht dat het kwam van het warme weer. Natuurlijk wil je ook klachten als je zwanger pobeert te worden. De echte kwaaltjes beginnen nu pas te komen, beetje misselijk, pijnlijke borsten en de pijnlijke tepels had ik toch wel al even. Voor de rest ben ik nu een wandelende bom (stuk sjacherijn... :cry: :oops: )

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb ook van die zere tepels...en volgens mij pas na mijn eisprong...en een zwaar gevoel onderin mijn buik. En een licht menstruatiegevoel...af en toe.

8. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik voel nog helemaal niks.. maar zit ook pas 3 dagen na mijn eisprong... ;)

9. sassa23

sassa23 Lid

7 jul 2006
    44
    0
    0
    In de Randstad
    Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik ook zo'n gevoel alsof ik hevig ongesteld moest worden, maar ja toen was ik al een poosje zwanger!

Tja ik ben nu al 3 dagen 's morgens echt misselijk en 's avonds vaak ook :S Niet zo fijn, en ik weet nog dat ik dit ook had bij mijn vorige zwangerschap!

Ja ik probeerde dus juist nog helemaal niet zwanger te worden en ineens had ik van die kwalen, dus het is niet zo dat ik er op zat te letten, ineens was het er...

Naja even afwachten maar denk ik!!

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik had al vrij snel kwaaltjes.
    Steken in mijn onderbuik rond de innesteling (dacht dat ik te vroeg ongi werd, deed bij mij echt zeer!) Moest ook al snel om de haverklap plassen........
    Toen kreeg ik venijnige steken aan de zijkant van mijn borsten, mijn huid veranderde, hij voelde niet zo glad als normaal en ik kreeg puistjes (had ik in jaren niet zo erg gehad) en mijn hoofdhuid werd vetter en jeukte. Ik had dus al snel een vermoeden dat het raak was.
    Dit alles begon dus al zo'n week voor mijn NOD!!

Maar sommigen voelen niks........tis bij iederen anders denk ik!

11. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik heb nu nog steeds geen kwaaltjes
    hoop dat het zo blijft

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Die dingen die jij beschrijft Lilly heb ik ook voor mijn menstruatie..tot op heden is het nog niet raak....

13. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    lilly; vaak plassen??.,Had je ook een drukkend gevoel op de blaas???....Ik heb dat vanaf vrijdag...En ook af en toe steekjes bij de schaamstreek??...
    Pffff, mijn geduld raakt op nu!!!...haha

fay

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Tja flauw is dat he.........het lijkt idd op elkaar..........misschien heb jij als je zwanger word dan wel iets heel anders!!!

15. Trisha

Trisha Niet meer actief

ik had al vanaf 2 dagen na mijn eisprong kwaaltjes , toen was ik al in vlagen misselijk

16. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik heb vanaf 2 dagen na mijn eisprong elke keer als ik opsta dat ik zo dizzy ben en soms ff zwart voor mijn ogen. ik dacht dat dat wel erg vroeg was voor een zwangerschapskwaal. Nu ik jouw verhaal zo lees kan het misschien dus wel.
    Ach ja, ik moet nog 11 dagen wachten en dan zal ik het weten of het een kwaal was.

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja, dat had ik dus ook...maar nu is het weer weg, dus zal dan wel met mijn eisprong te maken hebben gehad..
    Ik kan me van mijn vorige zwangerschap herinneren dat ik 's avonds misselijk werd, als ik moe was. En na het eten...ook precies andersom dus..hahahaha

18. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he fay, ik heb al een paar dagen 't idee van een blaasontsteking.. niet de pijn maar ontzettende druk als ik moet plassen.. dus als je dat bedoeld kun je mij de hand geven..
    he meiden,

hebben jullie dit ook weleens???
    ik heb het idee dat ik helemaal geen eisprong heb deze maand.. die zou ik gehad moeten hebben en ik voel hem ook meestal maar nu niks, alleen het gevoel 'n beetje alsof ik ongesteld moet worden en beetje last aan de zijkant van mijn rug.. maar geen eisprong te bekennen verder.. volgens mij :rolleyes: :oops:

liefs

19. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hé Lisje, dat gevoel wat je omschrijft heb ik ook precies! Ik denk steeds dat ik een blaasontsteking krijg (die druk) maar 1 minuutje na het plassen is het over.... Ik ga niet vaker naar de wc dan normaal trouwens.

En mijn eisprong heb ik deze maand ook niet gevoel, terwijl ik dat normaal ook goed voel. Ik zit er nog steeds op te wachten...... :D

En dan ben ik nu ook al bijna 4 weken heel vaak misselijk, maar ja, ik was bijna 3 weken geleden toch echt ongesteld! Duurde maar 1 dag, maar toch.......

En ik lijk ineens overal op mijn benen spataderen te krijgen.... ook zoiets vreemds. Misschien van de warmte, of herkent iemand dit.

Het is dat ik weet dat het zaad van mijn vriend niet goed is, maar anders....... ;)
    Wat kan een mens zich toch gek maken hè??!! :(: :) :D

20. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    He meis,

ik heb dat inderdaad ook.. plassen en na het plassen ongeveer 1 minuut lijkt het alsof je nog meer moet, alleen komt er niks, geen branderig gevoel, alleen het gevoel dat je het lang heb moeten opghouden en heel nodig moet...
    :evil: :x
    ik heb ook ineens spataderen op mijn benen en die eisprong snap ik ook geen bal van.. normaal heb ik flinke steken onder in mijn buik aan een kant maar nu alleen een beetje zeurende pijn ( alsof ik ongesteld moet worden) :(:

ben wel gewoon ongesteld geweest vorige keer!!!

Vreemd he, ons lijF :rolleyes:

Deel Deze Pagina