Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ga even kijken ben beneiuwd

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    lynn ik zie paar fotos van je huis die ik net ook had gezien... in ieder geval super mooie fotos :)

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Spannend zo die symptomen Natassie! :D
    Ik ga voor je duimen dat het raak is :D

Mijn ovu test van de 24e was net zo donker/licht als jouw laatste 2 testen. Daarna werd ie alleen maar lichter :(
    Vraag me dus af of het iets betekend of niet, test nog wel gewoon elke dag.
    Heb jij nog doorgestest dan?

Heb vandaag zelfs 2x getest, want hoopte toch op een positieve test na 2 dagen eggwhite en pijnlijke steekjes bij mn heup/schaambeen.

Zijn er al positieve ovu of zw testen hier?

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heey dreamer

ik heb daarna nog 4 dagen dorgetest en was het zat.. verwachtte geen eisprong of iet smeer

net ging ik naar de wc en had slijm die lichtroze was.. en dat betkent altijd dat me ongi eraan komt.. dus het zal wel.. vind klote en balen en weet het bekijk het positief maar ben toch weer emo ;)
    maar hoort erbij allemaal

dreamer zal als ik jouw as maar gewoon lekker aan de klus gaan en doortesten nog even.. hou je ons op de hoogte?

xxx

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Das wel balen Natassie!
    Maar je weet nu wel dat zulke streepjes positief zijn voor jou.

Ik test gewoon nog elke dag tot mn testen op zijn (had er 26 toen ik begon op dag 8..) En als ik dan nog niet ongi ben geloof ik er niet meer in!
    Klussen doen we ook wel (13-15-16) dus als mn ei geweest is issie goed ontvangen :)

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Vervelend voor ej antassie, maar zolang je geen bloed hebt moed blijven houden he, het kan echt nog wel!

Nou dreamer, asl dit jullie maand niet worden, alles zit jullie mee goede testen, goed aan de klus, ik hoop het zo voor je!

Ik duim voor jullie meiden!

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @lynn, goede dagen ook voor jou zie ik ga er voor meis!

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wat ik me afvraga hebben jullie heir die lijs tnog bijgehouden of niet?

me ongi is nog niet doorgezet hier... maar heb wel de buikpijn ervan.. verwacht het vannacht word altijd althans bijna altijd in de nacht ongi...

al hoop ik nog steeds dat het niet komt.. maar posietif blijven natas...!

sterretje hoe is het nou met jou? al een negatieve zwangerschapstest gehad?

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb nog geen lijst gezien, dus denk niet dat er nog een lijst bijgehouden wordt?

Zolang er nog geen bloed is kan er nog van alles gebeuren idd :D Ik blijf duimen ;)

@Sterretje: hier nog geen goede testen helaas! Hoop toch dat ze nog komen, maar vrees van niet. Hoop gewoon dat FF (waar ik mn temp bij hou) morgen ergens mn ei plaatst. Dan weet ik dat deze ovu testen niks voor mij zijn. Of dat ik net als Natassie vaag positieve testen krijg.

Ach ja, we wachten en wachten en wachten maar weer he. Het motto van de mensen die zwanger willen worden volgens mij :p

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha inderdaad ;)

het motto van zwnager willen waorden wachten wachten en nog eens wachten ;)

alleen 1 nadeel ik haat wachten grrr ;)

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou he wachten wachten wachten...

Goed zo natas, kop op, positief blijven, wie weet!

Nou dreamer wie weet komen ze nog en anders gewoon je ei bij ff, dan weet je ook genoeg!

Hier gaat het wel beter, donderdag ga ik weer een paar uurtjes werken, ff lekker afleiding, morgen ga ik nog eens een zwangerschapstest doen... Misschien is tie dan wel negatief :D
    Bloed alleen nog steeds dus aan de klus kunnen we dan nog niet.
    Als je nog bloed kun je toch nog geen ei sprong krijgen, of is dat na een mk anders dan bij een gewone ongi?

12. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    ben er ook weer even. Er is net iemand langs geweest die evende maten heeft opgenomen van de deuren. We krijgen nieuw glas. Vond het eigenlijk wel irritant dat hij hier was, ik was liever meteen achter de computer gaan zitten.

natasssie afwachten maar.... Wel leuk dat jouw kleine meid al bijna echt kan lopen.

Dreamer zij al dat iedere ronde dat je ongesteld wordt, er 1 teveel is en daar heeft ze helemaal gelijk in. In dat geval zit ik pas in ronde 4 en kan er dus nog van alles gebeuren....

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    volgens mij kun je geen eisprong krijgen als je bloed.. maar weet het niet zeker..

en we wachten met zijn allen lalala word tijd dat er weer een zwangere bij komt...
    die kan dan een heleboel HCG gooien :)

sterretje ben je weer gaan bloeden dan?

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ja helaas wel, vrijdag was het eigenlijk over, alleen een veegje oud bij afvegen soms
    Maar vanaf zondag avond, opeens helder rood bloe weer, vanmorgen een hele stroom :(
    Kon geen kwaad zei de gyn... Dus daar gaan we maar vanuit! Baalde er alleen wel flink van hoor, dacht goed op weg te zijn, maar helaas

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    dat is inderdaad balen...

ik had nog geen dag bloed verloren dacht heerlijk ervan af dus kunnen weer verder toen 5 dagen ernaa kwam er otch nog meer oud bloed was het toen...

hopelijk houd het snel op dat je weer snel verder kan. Was je voor je miskraam snel zwanger of niet?

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zullen we maar een nieuwe lijst beginnen dan?
    De NOD's van de oude lijst kloppen toch niet meer.

8 juni Dreamer83 1e ronde 1e kindje 25 jaar

Om de lijst aan te passen, verwijder de quotes en verander de url van het plaatje naar: [​IMG] , maar dan zonder spaties.

*krijg dat plaatje maar niet goed, hij staat op pagina 19 of 20 uit mn hoofd, wie krijgt het voor elkaar?*

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik houd er maar rekening mee dat het bleoden nog een week duurt, dan kan het altijd mee vallen :D

Ik ben door de pil heen zwanger geworden, het was dus zeer onverwachts maar we waren er zo blij mee, we wilden wel al jong kinderen, maar eerst volgend jaar voorjaar trouwen en daarna kids.

Nu zijn we helemaal omgeslagen en gaan we gelijk voor een kindje..
    Dus blijft allemaal erg spannend hoe het gaat lopen!

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    zoek anders een nieuw plaatje uit ;)

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nee sorry ik heb er geen verstand van :(

Ik wil ook wel op de lijst maar heb geen idee waar ik van uit kan gaan... Hoeveel dagen moet ej ong nemen na een mk voor je nod?

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Volgens mij kan je al wel een eitje kweken zeg maar wanneer je bloed.
    Of althans, volgens FF toch wel!
    Want ik ben tot en met dag 6 ongi geweest, op dag 7 niks en van dag 8 t/m dag 11 oud bloed gehad.
    En ondanks dat alles gaf FF mn ei aan op dag 9 (dus 3 dagen na ongi)
    Zou dus moeten kunnen.

Deel Deze Pagina