Oh is dat zo? Das geen goed nieuws denk ik... Neem aan dat het niet zo'n geod idee is om te gaan klussen als je nog bloed van je curretage Oh nu ben ik zo bang dak me ei dan ga missen...
Heb een superlief plaatje, maar toch echt geen verstand hoe ik hem hierop krijg http://www.mouserunner.net/Image?pic=an ... view_2.png
Je hebt nu een week geleden je curretage gehad. Gemiddelde cyclus is 28 dagen en dus op dag 14 je ei. Jij zit nu op dag 8/9. Je bent aan de pil geweest en een mk gehad, dus hele dikke kans dat je cyclus van slag is en daardoor langer duurt. Ik zou me dus nog niet druk maken over een ei, denk dat die nu echt nog niet komt. Denk dat als die komt dat dat sowieso pas volgende week is. Wanneer moet je terug om te kijken of alles goed is gegaan? Dan kan je daar ook vragen hoe en wat namelijk.
sorry dreamer had niet gezien dat je ook een plaatje had gevonden maar heb een poging gedaan goed zo?
Hoe krijg je nou dat plaatje erop? Krijg het echt niet voor elkaar hoor Was ook een Anne Geddes plaatje btw
Ik hoef pas begin juli terug naar de gyn, dus ik neem aan dat mijn ei dan al geweest moet zijn.. Tenminste dat hoop ik dan. Als dat nog niet zo is geweest dan kan de gyn dat wel zien denk ik dan. Ik denk dat ik maar uit ga van een 'gewone' cyclus... En minimaal uit ga van 28 dagen. Gelukkig ben ik niet zo lang aan de pil geweest, heb de pil ook alleen maar geslikt tegen menstruatiepijne n had een hele lichte, verder was ik voorheen altijd al om de 25 dagen ongi, weet niet of er nu een grote kans is dat ik nu weer een korte cyclus krijg? Daarvan uitgaande dacht ik dat misschien mijn wel vroeg zou kunnen komen
sterretje... ik denk dat je niks anders kan doen dan even afwachten. Je lichaam kan behoorlijk van slag zijn natuuurlijk met je cyclus.. maar misschien is het wel gelijk weer goed hoor je ook wel eens.. hoop voor jou dat je cyclus gelijk weer normaal is.
Daar hebben we het weer he, wachten, is zo moeilijk Maar ja kunnen niets anders doen, dus we gaan gewoon voor het wachten en zien het verder wel!
Vaag, ik probeerde ook met de img, maar toen deed ie het dus niet Sterretje, weet je wat je het beste kan doen nu voor NOD? Gewoon 28 dagen aanhouden na je curretage. Zo heb je toch een NOD om naartoe te leven. Mijn NOD klopt ook al niet meer, maar laat hem gewoon staan. Wanneer ik voor het eerst echt ongesteld ben geworden weet ik pas wat mn cyclus van mezelf doet. Maar heb nu tenminste wel een NOD om naartoe te leven.
Dat is misschien wel een heel goed idee, het is nu zo 'kaal' zo zonder nod Je kan nergens van uit gaan en idd nergens naar toe leven, denk dat ik toch ook maar een banner ga aanmaken, dat is toch wel een fijn gevoel. Dank je, voor dit brilliante idee
oh ja natuurlijk haha Nou dan zou 16 juni mijn nod zijn... Alleen wil een van jullie hem misschien op de lijst er bij zetten, want dat gaat me nog niet zo lukken hoor
Meiden ik ben weer weg, ff met het eten beginnen, kan me ventje ook eten als tie uit zijn werk komt! Misschien tot vanavond en anders tot morgen! Liefs S
NOD LIJST mei 29: Natasja 2e ronde na miskraam Juni 8: Dreamer83 1ste ronde 16 Sterretje08 1ste ronde na miskraam wil je de lijst aanpassen druk dan op qoute... dan