Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    groot gelijk!

Ik vind het spannend voor jullie allemaal...hopelijk veel roze komende maand!

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ah natassie toch ongi geworden, balen meis, echt shit! Maar wie weet gaan de etos pillen jou helpen!

Eva wat balen dat ej je zo klote voelt op jet moment, het is goed te begrijpen het valt ook allemaal niet mee, deed je lichaam maar wat je wilde he! Kop op meis, ik weet zeker dat jij straks ook weer zwanger mag zijn van een prachtig kindje, ik weet dat je daar nu niets aan hebt, maar misschien geeft het je toch hoop voor de toekomst!

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Allereerst wil ik even zeggen dat ik het superknap van je vind dat je je verhaal hier neer hebt gezet Eva!
    Ik weet hoe moeilijk het is om een eetstoornis te overwinnen. Heb zelf ook een eetstoornis gehad en moet nog altijd oppassen voor een terugval.
    Maar je bent goed op weg als ik het zo lees, jij gaat er wel komen!

Wat moeilijk Dees om een pauze in te lassen!
    Maar begrijp wel dat je lichamelijke gezondheid nu voorrang heeft. Ik hoop dat ze er snel achter komen waardoor je zo moe bent en dat ze er iets aan kunnen doen.
    En je hoort wel vaker dat mensen zwanger raken zodra ze er niet meer zo mee bezig zijn, dus ik ga voor je duimen dat je volgende maand wat moois te melden hebt aan ons :D

Jammer dat de ongi toch doorgezet heeft Natas!
    Hoop dat de etos pillen je gaan helpen en dat je net als Dayenne in 1 ronde zwanger bent ermee :D

Vandaag is mn temp 0,5 graden gestegen tov gisteren, dus heb goede hoop!
    En als ik nog 2 dagen deze temp aanhou, dan heb ik volgens FF gisteren mn ei gehad!
    Haha ja kon mezelf niet bedwingen, was zo nieuwsgierig :)
    Dus heb mn temp voor de komende 2 dagen ingevuld haha :p En toen zei die dat ik de 27e mn ei had gehad.
    Of ik de komende 2 dagen ook zo'n hoge temp heb weet ik niet natuurlijk, maar mocht het zo zijn ... :D
    Dan zou ik een cyclus van 31 dagen hebben (als mn lutale fase 14 dagen is natuurlijk)
    Kan niet wachten tot het 30 mei is :p :p

Heb vandaag weer geen 2e streepje op mn ovu test.
    Dus heb alleen 24-25-26 mei een 2e streepje gehad.
    Bijna allemaal even donker/licht.
    En verder geen ene dag een 2e streepje.
    Dus mocht de 27e idd mn ei geweest zijn, dan weet ik dat zodra ik een 2e streepje zie, ik vruchtbaar ben.
    Heel anders dan aangegeven is, maar goed.

Hoop wel dat we dan goed geklust hebben.
    Gisteren was manlief te moe, dus niet geklust.
    De 2 dagen ervoor weer wel, dus dan zit het wel goed toch?

Nu ga ik lekker zenuwachtig zitten wezen tot het 30 mei is :)

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    oeh spannend Dreamer, ik hoop zo voor je dat het je ei geweest is! Dan heb je wel een mooie cyclus ook gelijk, dat zou heel fijn zijn!

Zelf van plan om vandaag weer een zwangerschapstest te doen om te kijken of tie nu misschien negatief is! Dat zou natuurlijk heel mooi zijn, dan kunnen we snel weer aan de slag :D

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Is je bloeding al over Sterretje?
    Ik ga duimen dat de test negatief is!
    (goh wat een omgekeerde wereld zo zeg ;) )

Ik hoop echt dat mn ei gisteren is geweest.
    Alle tekenen wijzen erop, maar goed, ik weet het niet!
    Als de 30e FF zegt dat de 27e idd mn ei is geweest, dan ga ik ook niet meer verder testen met de ovu testen.

Is ff rekenen hoor .. 27 ei, 14 dagen daarna, dan zit ik op .. 10 juni?
    Ik wil hoe dan ook pas op vaderdag testen als ik dan nog niet ongi ben.
    Als ik het volhou dan haha :p
    Dan heb ik op moederdag mn laatste pil ongi gehad (dag 1 dan) en op vaderdag mn eerste zw test.
    Moederdag was dan positief omdat het dag 1 van onze eerste ronde was en hopelijk vaderdag dan positief vanwege een goeie test ...
    Dromen mag :p

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    NOD LIJST

Juni

8: Dreamer83 1ste ronde
    9: Kristel1986, 5e ronde; 1e na vmk
    15: Lynn1986
    16: Sterretje08 1ste ronde na miskraam
    30: Natassie 3e ronde na miskraam

wil je de lijst aanpassen druk dan op quote...
    dan [url="http://www.annegeddes.com/images/wallpapers/thumbs/AnneGeddes_Wallpaper85.jpg"]http://www.annegeddes.com/images/wallpa ... aper85.jpg[/url] [/ img] aan elkaar :)[/color][/quote]

Natas, ben zo brutaal geweest om je erop te zetten :)
    Nog anderen die erop willen?

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0

Dat is een hele mooie droom Dreamer, ik hoop voor je dat die gaat uitkomen, dat zal geweldig zijn! Nog maar 2 weekjes :D

Helaas nog wel aan het bloeden, maar iik heb begrepen dat dat ook zo van de een op de andere dag over kan zijn en niet perse afzwakt zoals bij een ongi.. Dus we blijvn er vertrouwen in hebben!

Durf eigenlijk die test niet te doen, ben zo bang dat tie nog wel positief is maar aan de andere kant wil ik het ook heel graag weten, want dan weet ik dat mijn ei waarschijnlijk in aanmaak is!

Waarom is alles zo lastig in het leven he :(

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Je wilde toch niet klussen zolang je nog bloedde?
    Waarom wacht je dan niet tot de dag dat je niet meer bloed met testen?
    Dikke kans dat de test dan negatief aangeeft!
    En hele dikke kans dat jullie die dag goed gaan benutten ;)

Als je nu negatief test doe je er nog niks mee (als je je kan inhouden ;) ) En duurt het wachten tot het over is alleen maar langer.

Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat je nu wilt testen hoor.

Haha ja die van mn onderrug had je gelezen he :p
    Heb echt nooit last van mn rug en precies die 2 dagen wel ja!
    Heb er verder niet bij nagedacht, maar nu ik dat zo las had ik zoiets van hé, dat heb ik ook gehad!
    Nu weet ik waar ik zo'n beetje op moet letten in een volgende ronde (als het idd mn ei was, maar begin toch steeds zekerder te worden zo he)

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ja komen steeds meer dingen bij die je echt laten geloven dat het toch je ei was he, ik hoop het zo voor je! Dan weet je waar je aan toe bent, je weet ong hoe lang je cyclus zal zijn en dan kun je echt naar het moment toe gaan leven he! Ik duim dat je temp de aankomende dagen ook zo hoog blijft!

Hoeveel hoger was je temp nu dan normaal? Ik ben ook sinds een paar dagen aan het tempen en wel benieuwd hoe het bij andere zit, wie weet heb ik er wat aan haha

Het bloeden was net een stuk minder, dus dat vond ik wel positief al, hopelijk snel over, nu kan ik me nog wel inhouden even met zwa test doen, maar weet niet voor hoe lang hoor :oops:

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mijne was vandaag 0.5 graden hoger dan gisteren.
    En gisteren was die 0.3 graden lager dan de dag ervoor.
    Of makkelijker:

14: 36,5
    15: 36,5
    16: 36,5
    17: 36,2
    18: 36,7

Hou je je temp ook bij op FF?
    Daar kan je ook anderen hun kaartjes zien, dan weet je wat je kan verwachten.
    Staan ook kaartjes op van na een miskraam, dus misschien wel heel prettig voor jou om te kijken hoe het bij hun verlopen is?

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oh oke, maar ik begreep dat waarde van iedereen anders waren? Dus dat jij 0,5 onhoog gaat wil niet zeggen dat het bij mij ook 0,5 moet zijn toch?

Het vervelende vind ik dat het in het engels is, is wat moeilijker zoeken naar alles vind ik

Waar kan ik kaartjes van andere zien, is wel fijn om te zien hoe bij andere het na een miskraam is gegaan ja!

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Nee meestal is het 0,3 graden omhoog voor een eisprong.
    Maar zie ook kaartjes met 0,1 graden.

Helemaal bovenaan staat Chart Calendar enz, in dat rijtje staat Chart Gallery.
    Daar klik je op en dan kan je kiezen uit Categorieën en daar staat miscarriage tussen.

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oh oke, ik ben er nog niet zo goed allemaal in, ben nog in opleiding om mijn master ff te halen ;)

Ben erg benieuwd wat mijn temp dan ook morgen is... Zo is het toch nog leuk om wakker te moeten worden haha, normaal baal ik nl altijd als de wekker gaat en ik er uit moet, nu ben ik benieuwd hoe hoog mijn temp is en wat mijn kaartje gaat zeggen haha...

Bedankt voor de info ga gelijk ff bij de gallery kijken! :D

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hmm ik dacht dat je meerdere kaartjes van 1 persoon kon kijken, maar dat is dus niet zo.
    Je kan dus volgens mij niet het volgende kaartje kijken van na de miskraam.

Maar zo kan je in ieder geval zien hoe de kaartjes een beetje werken en dat geen 1 kaartje gelijk is.

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Zo ze zijn zeker allemaal verschillend! Heb er gelijk wat meer bij geleerd haha, dat ik verschillende dingen ook aan kan geven altijd makkelijk, toch wel fijn om andere kaartjes te kunnen zien ja!

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    mijn temp is ook raar vandaag in eens kei laag.... ik zal hem er wel even op zetten....

@ de meiden die het moeilijk hebben ik denk aan jullie en meer kan ik ook niet doen.....sorry..ik hoop dat jullie snel zwanger worden....

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

18. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0