ja hoor gaat wel aardig..had gewoon een but dag! Merk gewoon dat ik weer allemaal hormonen in me lijf heb dus dat er wat aan de hand is!
Nou lynn dat wordt dan een spannende periode voor jou. Eva hou hoop, misschien is er idd. wel iets aan de hand in je lichaam. Misschien zit er toch wel een baby in of misschien wordt je nu dan eindelijk toch ongesteld.
Goed zo lynn, lekker op de goede momenten geklust! Duimen nu maar! Komt echt geod hoor Eva, houd de moed er in, als het aan het rommelen is bij je met de hormonen, dan is dat een goed teken toch, er is in ieder geval iets aan het veranderen! Met jou ook verder alles goed suhe?
Hier alles verder wel prima, alles gaat gewoon door he. Zijn jullie al druk aan het klussen nu het eitje eraan komt?!
Ik hoop dat er een ei aan komt! Heb geen idee wanneer dat zal zijn hoor, maar vond geen banner en geen nod zo on uitzichtelijk, vind het fijn om wel ergens naar uit te kunnen kijken, naar toe te kunnen leven, Vandaar dat ik gewoon een normale cyclus heb genomen van 28 dagen, dan kan ik daar naar toe leven... Maar tot nu toe bloed ik nog steeds dus denk niet dat er al een eitje aan komt. Heb ook gister ovu testen besteld, wilde het eerst niet doen, maar heb toch maar besloten om het wel te doen, dan heb ik zelf meer controle erover Dus mocht mij ei er daadwerkelijk aan komen dan kan ik het altijd zo laten of nog aanpassen.
Oh ok. Dat heb ik ook nog een tijdje gedaan, maar nooit was het lijntje net zo dik als de controlelijn. Daarna ben ik maar overgestapt op temperaturen, maar ook dat gaf helaas geen goede resultaten. De HA gaf ook aan dat ik daar net zo goed mee kon stoppen, omdat ik eigenlijk geen cyclus heb. vriend en ik gaan gewoon door met clussen hoor, alleen doen we het niet meer omdat het moet, want ik weet niet wanneer het 'moet'
Oh dat lijkt me zo moeilijk gewoon niet weten wanneer je je ei hebt! Dan weet je nooit of je toch toevallig je kansen hebt om je ei toch te pakken! Je mocht binnekort toch naar de gyn toe? Kun je ondertussen neit zelf iets proberen om je cyclus op gang te brengen of heb je al iets geprobeerd?
Ik heb van die pillen gekocht die je cyclus op gang moeten brengen, maar nu wij e 24ste naar de gyn moeten laat ik die ook maar even liggen. Hoe lang was je al zwanger voordat je een miskraam kreeg? Beetje een moeilijk vraag natuurlijk en misschien heb je dat ook al wel eens gezegd, dus als je geen antwoord wil geven is dta ook prima.
hey suhe...balen is dat joh! Niet weten wanneer...maar het gaf mij wel een rustig gevoel omdat ik gewoon uit liefde en wanneer we zin hebben kon klussen! Straks als jij goed ben doorzocht en je cyclus werkt weer goed dan komt het allemaal helemaal in orde en dan kun je wel gerucht klussen een een dikke positieve zwanger schaps test laten zien aan ons! dikke kus @ sterretje...meis ik denk dat je ovu testen nog geen goed resultaat kunnen geven omdat ze kleine spoortjes al kunne vinden! Ik hoop dat ze wel werken...succes meis en hopelijk snel een goede zwangerschap voor jou!
Nou spannend dus, duurt wel lang he voordat je dan eens terecht kan, heb je al enig idee wat hun plannen zijn om te gaan proberen om alles weer op de goede rails te krijgen? Vind eht niet erg dat je naar mijn mk vraagt hoor, ik merk dat ik er hier op het forum wel goed over kan praten, in een gesprek vind ik het veel moeilijker en schiet ik nog geregeld vol, maar hier lijkt het me alleen maar geod te doen. Ik was 12 weken zwanger toen ik gecurreteerd werd, maar het vruchtje was met 9 weken al gestopt.
Was nu steeds aan het testen met zwangerschapstesten omt e kijken of het hormoon al uit mijn lijf was, maae dat word toch een duur grapje zo, ja ik ben veel te ongeduldig om netjes een week af te wachten steeds, dus toen zei iemand dat ik daar ook ovulatie testen voor kan gebruiken tot dat die nega tief is en dan nog eens extra testen met een zw test voor negatief. Daarna ga ik ze pas gebruiken voor mij ei, dus ik heb nog een hele weg te gaan
oh meis geloof me...,.,doe maar rustig aan...dit word je 1ste ronde na je mk toch? Je moet ff afwachten hoe je lichaam uit die mk en zwangerschap komt...misschien is ie wel beetje van slag....doe alsjeblieft rustig aan en ga er niet vanuit dat je deze maand gelijk zwanger bent...ikhoop het 10000% voor je maar anders kan een teleurstelling worden en dat wens ik je niet toe! liefs
Yes yes yes, mn temp is vandaag weer 0,1 graden hoger dan gisteren Dikke kans dus dat de 27e mn ei was Lynn, je temp gaat precies hetzelfde als die van mij Alleen is die van jou 0,1 graden hoger. Hoe tempen jullie? Ik gewoon in mn mond. Is iets minder betrouwbaar, maar ben niet zo'n fan van ergens anders tempen Ik hoop dat dit topic snel een Zwangeren lijst erbij krijgt!
Ik hoop het ook! Ik heb net even een boterham met filet americain gegeten, dat zou ik straks toch wel missen, maar ik heb het erg graag voor over. Tempen deed ik altijd met een oorthermometer
Met mijn verstand weet ik ook wel dat ik er teveel mee bezig ben en me er niet op moet focussen om deze maand gelijk weer zwanger te worden Maar het voelt zo fijn om er toch op te hopen, het geeft gewoon weer wat meer glans aan het leven op dit moment... Ik probeer er zeker wel rekening mee te houden dat ik niet zwanger word gelijk, maar toch hoop ik er stiekem op...
Denk dat we er allemaal (stiekum) op hopen! Maakt niet uit in welke maand je zit volgens mij. Elke maand heeft evenveel kansen lijkt me. Ik hoop er ook op dat ik in de eerste ronde zwanger word, maar ik weet dat het niet vaak gebeurd. Dromen mag toch Maakt het idd net even iets leuker allemaal. Ik hoorde dat een oorthermometer lastig in gebruik is, klopt dat? Ik heb alleen een gewone namelijk.