NOD LIJST Juni 5/6: Evamariah, 8 maand/3 maand na mk 9: Kristel1986, 5e ronde; 1e na vmk 10: Dreamer83 1ste ronde 15: Lynn1986, 5e ronde 16: Sterretje08 1ste ronde na miskraam 30: Natassie 3e ronde na miskraam wil je de lijst aanpassen druk dan op quote... dan [url="http://www.annegeddes.com/images/wallpapers/thumbs/AnneGeddes_Wallpaper85.jpg"]http://www.annegeddes.com/images/wallpa ... aper85.jpg[/url] [/ img] aan elkaar [/color] Eva ik heb je erop gezet. Heb mezelf aangepast. Lynn, heb jou nog niet veranderd, weet niet of je dat (al) wil namelijk.
Als ik de calculator van hier aanhou kan ik op 10 juni testen (lijstje van mn vorige post) En volgens FF kan ik pas 15 juni testen omdat het mn eerste keer tempen is. Ik hou 15 juni aan, want dat was ik zelf al van plan. Hoop dat ik dan mag testen, want dat betekend dat ik niet ongi ben geworden voor die tijd! Zou wel leuk zijn Lynn als het raak is bij ons allebei, dan zijn we 1 dag na elkaar uitgerekend Met nog kans op een valentijnsdagbaby ook
Yes mijn ovu testen zijn binnen, ga ze morgen gebruiken! Kijk er nu al naar uit Wat goed dreamer, dat je je ie nu definitief hebt gevonden, echt helemaal toppie! Nu maar hopen dat je eitje zich goed genesteld heeft, en natuurlijk bevrucht is! Voor jou gaat het ook de geode kant op lynn, straks misschien een valentijns baby! Dat zou geweldig zijn! Ik duim voor jullie meiden!
joehoe, goed zo lynn! Nu afwachten maar! Hier nog steeds geen negatieve, wel bijna geen bloed meer, dus ook goed nieuws! Zo nu eerst ff me FF in gaan vulllen voordat ik het vergeet vandaag!
okeej dus die houd je wel bij..je temp in ff....ik ga een nieuwe temp halen want deze is niet echt te vertrouwen ik ga er 1tje halen met 2 cijfers acher de komma maar waar je die kunt halen ...ik zou het niet weten...
Hey meiden, Super lynn ik duim voor je.. Sterretje..hoop dat je snel aan de slag kunt! Hoe is het verder met iedereen..ik heb net de boel hier in huis verhuisd....dus weer friss start na het weekend hoop ik! liefs