24 maart 30 ronde 23 jaar Sandy84 28 maart 4e ronde 21jaar desiree 30 maart 2 ronde 22 jaar Sanne85 13 april 4 ronde 22 jaar Lynn1986 16 april 1 ronde 22 jaar Butterfly22
24 maart. Sandy84, 30e ronde voor 1e kindje, 23 jaar. 28 maart. Desiree1986, 4e ronde voor 1e kindje, 21 jaar. 30 maart. Sanne85, 2e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. 13 april. Lynn1986, 4e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. 16 april. Butterfly22, 1e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. Om de lijst aan te passen, verwijder de quotes en verander de url van het plaatje naar: , maar dan zonder spaties.[/quote]
goed van jou zo is ie mooi en hopen dat er veel meiden bij mogen komen en dat er veel zwanger op komen te staan
Hihi ja meer jonge meiden hier, die bus van jou is grappig hahaha. ook altijd weer fijn als je ongi over is he! Over een klein weekje mag je weer flink klussen haha .
ja ik hoop ook dat er veel zwangere op de lijst komen te staan..ik ben echt zenuwachtig voor dit weekend hoop zooo dat het deze keer raak is maar ja ik moet niet te veel hopen want het is al zo vaak een teleurstelling geweest maar toch even een gebedje [-o< hahaha
neej we zijn al aan het klussen want je weet maar nooit..dus nu om en om de dag (als ik zin heb meer) maar in het volgende weekend elke dag en dan 4 dagen achter elkaar...wij willen nu echt meer gericht gaan klussen
jeetje, uurtje niet kijken en jullie zijn alweer 3 of 4 bladzijdes verder haha. wil me ook wel toevoegen op het lijstje maar zit al heel lang in m'n NOD haha, ik zal na m'n volgende cyclus een gemiddelde nemen en daar maar NOD datum van maken, als ik vorige gemiddelde pak ben ik namelijk al een tijdje overtijd, maar niet zwanger. zal wachtend op mijn volgende mijn tijd nuttig besteden met verder klussen en heel hard duimen dat het bij jullie raak is.
Ik hoop het voor je Sandy.. je wacht er nu al zo lang op! Zo jullie klussen er flink op los lynn haha.. wij klussen nooit zoveel, want ik heb bijna nooit zin erin.. maar rond me ovulatie zorg ik er wel voor dat ik zin krijg . Wat mij erg heeft geholpen is het tempen. Nu weet ik dat ik vroeger te vroeg kluste, omdat me ei er pas 2 dagen na positieve ovulatie test is!
wat vervelend lijkt me da...ik ben gezegent met zo'n cyclus...lijkt me echt niet leuk....ik ga voor jou duimen dat je snel ongi mag worden of je ei mag voelen...
volgens mij waren dat capsules. @sandy ik duim ook voor je. ik hoop dat ons NOD lijstje snel een mamalijstje word