Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah ik ben er...ik hoor niett zo goed iemand nog tips om me oor weer open te maken..klaren helpt niet want dan gaat die andere oor de heletijd open................

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha ik weet niks voor tiips :p

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    waarom altijd als ik kom is iedereen weg :(:(
    ben ik niet lief genoeg:(

4. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Natasssie je bent kei lief! dikke knuf!

5. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    ik ben zelf 20 jaar en me vriend en ik willen
    graag een kind en dat is onze eigen keuze ook
    al zijn de ouders het er niet mee eens op een gegeven moment als je zwanger bent
    dan vinden ze het wel leuk vooral als het er dan is
    je voelt zelf of dat het er tijd voor is of niet

6. Natassie ben je er nog! Ben er ook! Hoe gaat het nu met jou? Houd je het een beetje vol?
    Lynn ik heb ongeveer 3 x per jaar oorontsteking, zit me hele oor dicht, het enige wat helpt bij mij zijn druppels. Wat is klaren?

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    je neus dicht knijpen en mond dicht houden en dan heel hard blazen dan gaan je horen vaak open alleen bij mij blijft links open gaan en recht zit helmaal dicht...

8. o dat ja, helpt meestal alleen aan 1 kant bij mij.
    hoe komt het dan dat ie zo dicht zit?

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    heb keelonsteking gehad en ik denk dat dat ook met je oren temaken heeft

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben ik weer...
    net even langs me schoonma geweest...
    toen ff telefoon gehad van me tante/nichjte ;) of ik rond haar bevallingsdatum op wil passen want had 20 weken echo gehad en kreeg te horen dat ze keizersnee moet dus krijg ik haar kleine een weekje hier... heeft alysia speelmaatje...

verder ik bloed/vloei al helemaal niet meer.. onvoorstelbaar echt maar een klein beetje gehad ook... dan nu me ongi maar afwachten ben benieuwd...

zo verder gaat hiet wel goed alleen alysia wil neit slapen ;) met die hagel maarjah...

en hier alles goed verder? iemand nog leuke dingen doen met te pasen?

11. leuk twee kleintjes in je huis haha, dat wordt druk :)
    Hier is de hagel weer weg gelukkig.
    Fijn dat je nu niet meer bloed. Gaan jullie eigenlijk weer proberen voor een kleintje?
    Ga niks bijzonders doen met pasen. Alleen eten bij schoonouders en ouders. En verder relaxen.

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wij gaan helemaal niets doen!

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha wij ook al niks ;)

@desiree we wachten zowiezo even me ongi af... en moet dinsdag ziekenhuis even bellen want moet nog voor wat anders ook nog onder narcose waarschijnlijk... dus even da telefoontje afwachten...

onze wens blijft natuurlijk.. en de angsten nu ook maar of we over een maand er weer voor gaan of over een half jaar de angst is dan net zo groot...
    straks hopen we gewoon dat het snel raak is... en goed zit en blijft zitten.. maar even wachten tot voglende operatie ;)

maar saaie mensen jullie :p allemaal niks doen ;) haha wij weten nog niet hoe enw at ook niks verder hoor ;) wel lekker ontbijtje maar hebben we altijd wel :p en verder zien we nog wel ;)

14. Hier ook lekker eten hoor het hele weekend! En lekker ontbijtje ook natuurlijk.
    Dat is logisch dat die angst er nog wel blijft, maar blijf reeël hoor want bij Alysia is het ook goed gegaan. Weet zeker dat ze een broertje of zusje nog krijgt hoor!

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb vanaaf al een vriend op bezoek morgen gaan we naar vrienden en ben blij om eens lekker rustig te doen in het weekend...

16. lekker lui ontspannen! heerlijk :) :)

17. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Heeej dames..

Wat een rotdag zeg pfff...

Mijn salaris is niet gestort dus betekent dat ik een verjaardagscadeautje voor sjoerd moet kopen van zijn eigen geld :)!

Alles op het werk gaat mis..

Plus ik kon echt niet meer wachten met een test.. Resultaat niet zwanger :(!

Begrijp er niets meer van ! Misschien te vroeg.. Of weer een te late ongesteldheid.. Nog een keer die cyclys na zitten rekenen van de afgelopen maanden 4 x 24 dagen... Snapt iemand het nog.. Ik niet meer...

Tot vanaaaf lady's

P.s Iemand nog goed nieuws ?

18. Heb je ook langere cyclussen gehad? Kan net zo goed nog te vroeg zijn hoor!

19. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Nou nee eigenlijk niet.. Een maand dat het vrij lang is weggebleven sinds ik het echt goed bijhoud..

Dat was een cyclys van 28 dagen :S!

Waar vind ik die nodlijst trouwens waar iedereen hier in staat heb jij een link ?

Pff ik ben afgebrand blij dat het weekend is.. En ik denk ook te vroeg ik ben te ongeduldig mag wel ondertussen.. Waarschijnlijk word ik gewoon dit weekend ongie...

Kunnen we weer een ronde ertegen aan..

20. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

hoi,
    ik wilde alleen maar even zeggen dat je er voor moet gaan met die leeftijd :D zelf ben ik inmiddels 37 en ik heb mijn zoon ook gekregen toen ik 22 was. hij is er nu 15 :confused: en ik ben al jaren de jongste moeder van zijn klas hihihi. mijn zoon zegt het dan wel niet met zo veel woorden maar hij is trots op zijn jonge mama :oops:
    dus ga ervoor zou ik zeggen het is echt genieten met die leeftijd :)

Deel Deze Pagina