Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [​IMG]

24 maart. Sandy84, 30e ronde voor 1e kindje, 23 jaar.
    28 maart. Desiree1986, 4e ronde voor 1e kindje, 21 jaar.
    30 maart. Sanne85, 2e ronde voor 1e kindje, 22 jaar.
    13 april. Lynn1986, 4e ronde voor 1e kindje, 22 jaar.
    16 april. Butterfly22, 1e ronde voor 1e kindje, 22 jaar.

Om de lijst aan te passen, verwijder de quotes en verander de url van het plaatje naar: [​IMG] , maar dan zonder spaties.

Hier is ie.

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Mijn mams as ook 21 toen ze mij kreeg...ik ben nu 22 en mijn moeder is 44 en ik heb echt een jonge hippe moeder....ik vind het geweldig..de eerste keer stappen met mams.....mijn eerste sigaretje met mams...gwn echt TOP!

Mijn mams heeft nog een kindje gekregen (mijn broertje dus) toen ze 37 was...ze vind het nu echt veel zwaarder dan toen....ze heeft er nooit spijt van gehad! Maar vroeger was het normaal om jong kinderen te krijgen eigenlijk meteen als je getrouwd was :D

3. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    GOEDENAVOND....wat een geklets...heb niet alles gelezen maar wel super leuk hoor!

Mooie lijst trwns....mijn NOD weet ik niet maar ligt in de eerste week van april denk ik!

hoe ishet verder hier met iedereen?

4. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Balen jullie er niet van dat je iedere keer 'moet' klussen. Als ik iets met vind ik het snel niet leuk meer. Het is voor een goed doel, maar toch.

Beetje brutale vraag, maar hoe houden jullie het leuk?

5. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

wat leuk zeg ja zelf heb ik ook een hele goede band met mijn zoon hij zegt dat hij over alles met mij kan kletsen haha :p
    nu ben ik ook 37 en bezig voor een 3e en voor mijn huidige man de 1e :rolleyes:

liefs cindybaby

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Dat vinden wij ook soms wel erg moeilijk hoor....baal er soms echt van...maar ja wij proberen met onverwacht elkaar te verrassen....en al ver van te voren beginnen met smsjes enzo....maa rja dat doe je alleen als je echt wel beetje zin al hebt....dus de dagen dat we helemaal geen zin hebben dan ja....is het vaak maar een vluggertje....;) :$
    Samen douchen helpt ook vaak wel...en in de douche elkaar in zepen en lekker zoenen enzo!

Ben ook benieuwd hoe andere dit doen?

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    [img=http://img517.imageshack.us/img517/4167/nodlijstsn7.jpg]img517.imageshack.us/img517/4167/nodlijstsn7.jpg[/img]

8 april. Evamariah 6e ronde voor 1e kindje, 23 jaar.

8. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Dat soort dingen doen wij allemaal al, na bijna 9 jaar wordt het steeds moeilijker of nog met iets orgineels te komen.

9. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    En eventueel speeltjes dan ofzo of andere dingen experimenteren.....!
    JA ik zeg ook maar wat....mijn lief/verloofde en ik zijn nog niet 9 jaar bij elkaar dus sexy lingerie.,..en andedre spannende dingen doen het nog super goed bij ons....ik kan je daar dus helemaal niet mee helpen...sorry!

10. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Haha dit is een leuke.. Leuke lingerie doet deugd :) !

Plus elkaar flink opwarmen... Al zijn er dagen dat we zoiets hebben snel een vluggertje.. We zijn net verhuisd... In elk hoekje een plekje haha...

11. Ik hoef alleen maar te zeggen we gaan klussen en hij is er al klaar voor haha. Soms heb ik geen zin dan ga ik maar gewoon liggen :oops: erg hè.. maar dat is niet zoveel. Gelukkig. :)
    En oei tips heb geen idee, ben heel slecht in, dirty talk en speeltjes vind ik toch al niks!

12. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ik weet nog heel goed in het begin wilde Sjoerd erg vaak en zei ik vaak nee..

Daarna was het andersom wilde ik en zei hij nee....

En nu hebben we allebei JA! Haha

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha leuke praat hier zo te lezen ;)

haha wouden houden het leuk doo telkens wat andes te doen...

soms beginnen we inderdaad onder de douche ;)
    of leuke dingetjes gebruiken we ook :p
    en soms ook met gewoon kaarsjes aan romantisch muziekje.. en dan proberen zoveel mogelijk gedachte op 0 en dan gaan met die banaan....
    wij nemen er vaak wel ook de tijd voor zodat we er ook wel echt van genieten en het niet alleen doen voor het zaadje ;).... alleen hebben wj vaak een stoorzender tussendoor ;) ze voelt het vaak alysa da gaat wel eens hulen althans ging ;)

zo doen wj het vaak me iiiii doet het trouwens slecht sorry ;) en vaak gekke dingen erbij om het spannend en leuk te houden ;)

zo me hele sexleven weer verteld ;) haha nu jullie :p

14. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Haha Natas jij bent me der een haha..

Zit gewoon te lachen en dat na een vermoeide kutdag om het zo maar ff te zeggen... Geen kluswerk vanavond dat staat vast :)

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha kijk eens aan toch nog iemand aan het lachen vandaag ;)

maar hier ook geen klussen voorlopig ;) haha geen behoefte aan ;) komt vanzelf wel :p

16. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Idd alles op zijn tijd.. Ik vertel net een vriend (goede) hoelang we bezig zijn..

Weet je wat ie zegt.. Zou je je niet eens nalaten kijken dan...

Pffff erg hoopgevend weer... Daarom houd ik dus liever me mond...

17. ik ben ook nog vrij jong! mag ik mee praten 8)
    ik zie alleen wel (aan het lijstje..) dat ik de enige bent die al heel lang bezig is :cry: ik zal me even toevoegen.

18. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Heej rach natuurlijk mag je meekletsen.. Hoe meer zielen hoe meer baby's straks :)

Ik probeer het al een uur om me aan het lijstje toe te voegen... Lukt me nog steeds niet... Plus elke maand is het een andere dag bij mij haha... Als iemand mij in het lijstje wil gooien erg graag..

19. [img=http://img517.imageshack.us/img517/4167/nodlijstsn7.jpg]img517.imageshack.us/img517/4167/nodlijstsn7.jpg[/img]

8 april. Evamariah 6e ronde voor 1e kindje, 23 jaar.
    ?? (wat voor datum is dit? Rach84, 18e ronde voor 1e kindje, 23 jaar.

20. huh een uur? :) wat probeer je al een uur? je vent in bed te krijgen? hhaha :)

Deel Deze Pagina