Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Haha... Nou die ligt voor pampus naar de titanic te kijken :)

Nee mezelf op de nodlijst te zetten :)

2. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Heeej rach

Al 18 rondes bezig... Trek je het nog wel een beetje ? Ik zag ook iemand al 30 rondes.. Ik zit nu op 12 ik denk dat ik de 13e inga... Trek het nu al even niet meer soms...

3. oow! :confused:
    je moet het laatste berichtje nemen waar de lijst instaat en dan rechtsboven dat bericht staat QUOTE. druk daarop en dan krijg je het lijstje in beeld.
    helemaal aan het begin staat [quo.te="Rach84"], die moet je weghalen. en op het einde staat weer [/quuote] en die moet je ook weghalen.
    (hier staat voetbal op :( )

4. dat had ik tegen die tijd ook al hoor dessa..
    wij zijn na een jaar naar de dokter gegaan, en we beginnen deze maand aan onze eerste icsi poging! (ik heb ook een eigen topicje http://www.zwangerschapspagina.nl/about78870.html)
    ik snap dat je het soms even niet meer trekt...
    denk je er wel eens over om naar de dokter te gaan?

5. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    [img=http://img517.imageshack.us/img517/4167/nodlijstsn7.jpg]img517.imageshack.us/img517/4167/nodlijstsn7.jpg[/img]

19 maart. DesSa[/], 12e ronde voor 2e kindje, 24 jaar
    24 maart. Sandy84, 30e ronde voor 1e kindje, 23 jaar.
    28 maart. Desiree1986, 4e ronde voor 1e kindje, 21 jaar.
    30 maart. Sanne85, 2e ronde voor 1e kindje, 22 jaar.
    8 april. Evamariah 6e ronde voor 1e kindje, 23 jaar.
    13 april. Lynn1986, 4e ronde voor 1e kindje, 22 jaar.
    16 april. Butterfly22, 1e ronde voor 1e kindje, 22 jaar.

6. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Nee nu nog niet... Ik ben al eens (on)gewenst zwanger geraakt...

Toen gebruikte ik de nuvaring... Misschien maar aan de anticonceptie haha... Ik wil nog even zo door gaan.. We doen het niet op tijdstip zeg maar. Gewoon wanneer we zin hebben...

Enne gaat niet helemaal goed de link naar de foto is niet juist meer.. FF kijken of ik hem kan fixen..

7. jemig die lijst ziet er niet uit. wacht..

8. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Haha desiree valt even van haar stoel door de lijst.. Ik was net bezig de juiste link voor de foto erin te stoppen :) !

Desiree was me voor :)

9. mm t lukt mij ook niet :p

10. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ja desiree geeft uitleg op pagina 17 of 18 hoe je hem juist erin moet zetten :) Zonder spaties!

Het komt wel goed...

11. [​IMG]

19 maart. DesSa, 12e ronde voor 2e kindje, 24 jaar.
    24 maart. Sandy84, 30e ronde voor 1e kindje, 23 jaar.
    28 maart. Desiree1986, 4e ronde voor 1e kindje, 21 jaar.
    30 maart. Sanne85, 2e ronde voor 1e kindje, 22 jaar.
    8 april. Evamariah, 6e ronde voor 1e kindje, 22 jaar.
    13 april. Lynn1986, 4e ronde voor 1e kindje, 22 jaar.
    16 april. Butterfly22, 1e ronde voor 1e kindje, 22 jaar.
    (datum onbekend) Rach84, 18e ronde voor 1e kindje, 23 jaar.

Om de lijst aan te passen, verwijder de quotes en verander de url van het plaatje naar: [​IMG] , maar dan zonder spaties.

12. dessa, mij lijkt de anticonceptie voor jou dus dé manier om zanger te worden :confused:

13. ja sorry had zo me best gedaan erop :p en denk zal die uitleg erbij laten zodat het iedereen lukt om zelf te doen.

14. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Jaa dat zegt sjoerd ook :) !

Ach we zien wel het komt wanneer het wil komen toch... Ik mag niet klagen jij en sandy al ruimere tijd bezig...

Ik zou blij voor jullie allemaal zijn als het zou lukken weet je :D

15. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Desireee sorry ik ben blondine had nog een pm gestuurd maar de foto ging al eerder mis :) !

Het ziet er weer netjes uit... Tis goed dat we jou hebben... Geen blauwe bibs omdat je uit je stoel bent gevallen toch ?

16. ja ik kan echt niet wachten. dat heb jij natuurlijk ook. een jaar is ook lang. wij zijn in juni 2 jaar bezig.

17. Dat heb ik ook altijd. Heb liever dat sommige mensen zwanger worden dan dat ik het zou zijn, omdat zij dan al zo lang bezig zijn. Maar ja helaas is de natuur best wel oneerlijk :( . Zou liever iedereen snel zwanger zien hier. En ik gun het iedereen ook heel erg. Dat wachten is slopend, en dan vooral al die maanden :confused: .

18. Paarse bips hier whaha.. nee hoor.. maar zo lukt het iedereen wel hoor! Je moet alleen even weten hoe ;)
    Nou brrr ik word nu weer zenuwwachtig voor vorige week, want ik heb best wel erge krampen in mijn baarmoeder, soort ongi krampen!

19. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Jaaa hopen dat de icsi gaat werken... !

Ik ga voor je duimen en je topic ook goed bijhouden met lezen :) !

Deel Deze Pagina