goeiavond allemaal net terug van werken. jullie zullen het niet geloven maar mijn heeft zich vandaag na 90 dagen toch echt aangekondigt! ben er nog nooit zo blij mee geweest nieuwe ronde nieuwe kansen. gok maar dat me cyclus 41 dagen is. zie dat ik heel wat leeswerk bij heb te lezen. waren er veel vrij vandaag met goede vrijdag? gr jill
Desiree lees een paar paginas terug.. Mijn eerste berichten van vandaag weet je meteen hoe ik me eigen voel :S! Ik ben gewoon bang om weer ongie te worden.. Had het al moeten zijn.. Te snel getest... En sjoerd maar klagen over al die testen die ik verspil :S !
Heeeej Jill Ik ook hard gewerkt... Ik werk voor de privilege klanten van een telefonische provider van NL... Veel mensen waren vrij waar zich veel problemen voor deden... Jij lekker gewerkt ?
Doei natassie... See you laters... **** zeg ik spam gewoon hier... Mensen als ik te veel klets geef het dan ff aan !
-------------------------------------------------------------------------------- [img=http://img517.imageshack.us/img517/4167/nodlijstsn7.jpg]img517.imageshack.us/img517/4167/nodlijstsn7.jpg[/img] 19 maart. DesSa[/], 12e ronde voor 2e kindje, 24 jaar 24 maart. Sandy84, 30e ronde voor 1e kindje, 23 jaar. 28 maart. Desiree1986, 4e ronde voor 1e kindje, 21 jaar. 30 maart. Sanne85, 2e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. 8 april. Evamariah 6e ronde voor 1e kindje, 23 jaar. 13 april. Lynn1986, 4e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. 16 april. Butterfly22, 1e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. 1 mei jill22 2e rondevoor 1e kindje, 22 jaar
Jilll whaha Desiree word gek dat we der lijstje niet goed plakken... We gaan hem redden voor ze het ziet... Anders heeft ze echt een blauwe bibs dadelijk... Haha
Hey dames, Alles goed? Begin erg moe te worden geloof ik... en het is nog maar half 10 probeer nog eefjes hier aanwezig te zijn. Liefs
Eigenlijk over 3 dagen alleen mijn geduld raakt steeds op die tijd wachten tot je ongie moet worden lijkt wel een eeuw.. Hoe denken jullie daarover ?
hoi dess ik ben kapster was niet heel erg druk, behalve de avond natuurlijk maar zit met ongikrampjes dus ben best sjaggie
haha mijn ogen zijn ook moe. volgens mij word ik kippig, zie de helft ook niet zo goed mee. en kan ook niet zo logisch meer denken. ik denk dat ik op tijd ga slapen.. en red nu zelf het lijstje maar haha wel de goeie quoten he
Ow Sjoerd zeurt al dagen dat hij naar de kapper moet... Is wel vermoeiend heel de dag staan met je armen omhoog en dan ook nog die krampjes... Ik zit daarintegen de heledag op mijn luie kont... Alleen hoor natuurlijk wel heel de dag gezeik aan :S!
Nou als ik de 14e ronde in ga dan wil ik gaan temperaturen... Met jullie hulp natuurlijk ik snap dat soort dingen dus helemaal niet he Desiree neem een lekkere douche en een kop thee helpt hoor
@ DesSa, ik kan je dan ook niet helpen hoor, ben geloof ik niet voor dat soort dingen in de wieg gelegd.
Ik weet sinds gisteren wat een NOD is ! De meeste in mijn omgeving praten er niet over... Ik word slim van jullie... Ga me bijna als het domme blondje beschouwen hier haha... Zijn jullie nog wakker !
ja als je krampjes heb wel. maar wil niet teveel klagen ben veel te blij dat ik eindelijk ongesteld ben. maar zitten kan ook heel vermoeiend zijn en gezeik helemaal was ondertussen een beetje aan het lezen wat er allemaal gekletst is vandaag. moet natuurlijk wel een beetje bijblijven.
Jaaa ik weet niet of ik daar nog wel aan ga beginnen word echt wat afgerateld... Ook door mij ik kan gewoon mijn ei kwijt weet je... Maar Jill indd nieuwe ronde nieuwe kansen... We gaan zeker met zijn alle duimen voor je !