Hoera voor DesSa! Ik wist het ook heel lang niet wat het in hield. Hoorde laatst ipv NOD een PTD. Stond voor Positieve Test Dag. Vond ik ook wel een mooie.
Jaaa maar wat ik niet snap is dat ik wel ongesteld had moeten zijn... Volgens de calculators op internet mag ik pas de 24e testen. De test vandaag zegt niet zwanger... En toch niet ongesteld... Ik begrijp er soms geen snars van... Laat me maar snel ongesteld worden... Dan zijn die zenuwen in ieder geval een stuk minder...
helelmaal mee eens heb echt dagen on onzekerheid gezeten of ik nog wel ongesteld kon worden. dus ben echt heel blij met mijn eerste ongi. je kan maar beter zekerheid hebben dan die dagen van onzekerheid
Als je nou niet ongi word gewoon een weekje later nog eens testen, kan zijn dat je niet genoeg hormoon aanmaakt. Is wel weer langer wachten...
Echt slecht ik testte standaard 4 dagen voor mijn NOD.....kocht gewoon steeds een voorraadje matcare testen die zijn niet zo duur 8)
DesSa: ik doe ook temperaturen, heeft me veel geholpen! Samen met ovulatietesten. Ach joh soms duurt het wat langer voor je ergens achter komt. Ben je niet gelijk een dom blondje. Jill: nou eindelijk een ongi dan kan je mooi de volgende ronde in! Enne.. ik heb wel zin om te trouwen hoor. Ben helemaal niet zenuwwachtig. Ben alleen maar zenuwwachtig voor me NOD, erg he..
Sanne slaap lekkersssss tot morgen ochtend... In de avond sjoerd zijn verjaardag... Helaas kan ik niet online komen dan !
sanne weltrusten. ik ben afgelopen juni getrouwd ik was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig. ik alles al geregeld voor de bruiloft. hoop echt voor jullie dat jullie mooi weer hebben
Ja hoor, gewoon in standaard ivoor, want ik wilde als echte bruid. Truste Sanne! Ik heb ook een voorraadje matcare testen hier.. sowiezo veel testen van veel merken. kruidvat, predictor, clearblue, etos, matcare, sensitest, enzovoorts volgens mij spaar ik ze
Maart: 19 maart. DesSa, 12e ronde voor 2e kindje, 24 jaar. 24 maart. Sandy84, 30e ronde voor 1e kindje, 23 jaar. 28 maart. Desiree1986, 4e ronde voor 1e kindje, 21 jaar. 30 maart. Sanne85, 2e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. April: 8 april. Evamariah, 6e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. 13 april. Lynn1986, 4e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. 16 april. Butterfly22, 1e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. (datum onbekend) Rach84, 18e ronde voor 1e kindje, 23 jaar. Mei: 1 mei. jill22 2e ronde 1e kindje en 22 jaar Om de lijst aan te passen, verwijder de quotes en verander de url van het plaatje naar: , maar dan zonder spaties.[/quote]
Jawel... Ik dacht dat je al sliep... Je was al zo stil en ik zit hier maar te ratelen ben heel de dag sjaggie geweest nu gewoon weer vrolijk !