Ja goed hoor natassie! ziet er alweer beter uit nu. nou ik ga afsluiten, voel me een beetje raar. en ben erg moe. weltrusten allemaal
he natas als ik op de link druk zie ik alleen het plaatje kan mezelf inet toevoegen. ben ik nou zo blond?
Ja jill net als ik haha ... Daar ben ik een uur mee bezig geweest... Desiree is naar bed... Je moet aan natassie vragen die weet het haha..
Ik durf er niet aan te komen haha... Ik begrijp ook niets meer van... Mijn cyclus is weer eens verstoord... Ik maak me te druk erom denk ik...
Eej maar natas das toch de bedoeling dat je elke maand bijwerkt dan... Dan zullen we het toch moeten gaan begrijpen jill haha... Wij twee blondie mutsen haha
haha is goed wacht ga het proberen je meot op qute drukken.... en dan doen wat onder het plaatje staat... dus die link ervoor zetten en dan het [ img] ervoor en [/ img] er achter... dan wel aan elkaar helemaal.. dan jezelf op de lijst erbij zetten en voila maar wil als het niet lukt het ook wel aanpassen voor jullie... kan mezelf er niet op zetten maar dan doe ik ook wat nuttigs hier
haha maar ik ben ook blonT en nog natuurliijk ook en zelfs ik kan het met me niet zulke lsimme dingen
Weet je meiden vind jullie echt tof... Eindelijk een forum waar ik me een beetje thuis voel... En dan wel specifiek in dit topic natuurlijk
Maart: 19 maart. DesSa, 12e ronde voor 2e kindje, 24 jaar. 24 maart. Sandy84, 30e ronde voor 1e kindje, 23 jaar. 28 maart. Desiree1986, 4e ronde voor 1e kindje, 21 jaar. 30 maart. Sanne85, 2e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. April: 8 april. Evamariah, 6e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. 13 april. Lynn1986, 4e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. 16 april. Butterfly22, 1e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. (datum onbekend) Rach84, 18e ronde voor 1e kindje, 23 jaar. Mei: 1 mei. jill22 2e ronde 1e kindje en 22 jaar Om de lijst aan te passen, verwijder de quotes en verander de url van het plaatje naar: , maar dan zonder spaties.
jill je staat erop en inderdaad fijn he zo forum.. vind ik ook al vind me vriend het wel saai hoor dat ik heir zit maar aghg haha
Sjoerd wil ook op de pc.. Maar nu is het mijn avondje haha... Hij kijkt jenssen.. Ik was daar ten slotte vorige week vrijdag op tv Famous me haha...