Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ Debby...ja ik geloof ook wel dat mijn tijd komt hoor!
    Ik heb alleen heel sterk na die mk dat ik zo graag weer wil...ik word soms boos als ik verhalen hoor dat meisjes ongepland zwanger zijn geworden of het weg laten halen......dan denk ik ook van ja en ik dan...ik moest mijn vruchtje inleveren.....waarom mag ik niet gewoon spontaan heel snel onvverwacht misschien een gelukje hebben.... ;) (misschien zeur ik wel hoor....is nog maar mijn 6de ronde...maar toch ja pff)

Maar wat een lange weg voor jou en je lief.....het is ook jou echt gegunt....over 8 maand een mooi klein kindje in je armen.....en zoveel geduld gehad....en zolang moeten wachten.....echt super gefeliciteerd hoor meis!

2. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ butterfly: ik gebruik nu weer ovutesten...krijg ze vandaagg binnen heb er goede ervaringen mee..(vorige keer met ovu testen werd ik zwanger namelijk hihi ;))
    Tempen kan ook goed helpen...maar je staat nog aan het begin...dit zijn dingen waar de meesten later pas mee beginnen!

3. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @ debby>
    Gefeliciteerd meid
    het is je gegund

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    tips genoeg maar ik zal ze niet geloven want dan was ik nu al wel zwanger geweest.....
    maar ik noem ze toch even op....

zwanger worden pillen gebruiken van etos...als je het topic daar over mag geloven dan is iedereen zo zwanger.....
    smepppen...ook gegarandeerd zwanger ( volgens hun topic) ik doe het allemaal maar ik ben nog niet zwanger,,,,misschien er niet te veel mee bezig zijn en niet te veel hoop hebben dan komt het allemaal goed...

ook hoop ik dat je snel ongi word na je laaste pil stop want daar hoor ik ook van alles over...dit komt omdat het allemaal zijn gang moet gaan.....

5. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @Evamariah>
    ja ik denk ook niet dat ik daar nu al mee ga beginnen.
    ik heb al welbij de calculator gekeken;) maar ik voel mijn eisprong ook goed. dus probeer het eerst maar ff zo

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zie net jou pendel....wat raar dat ze in maart gependeld hebben.....je begint nu toch pas net?

7. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @ lynn
    ik ben al wel een tijdje gestopt met de pil en mijn cyclus al 2 maanden 28 dagen.
    ben gister weer netjes ongi geworden.
    ontpillen enzo heb ik gelukkig zo'n beetje gehad(denk ik)

en misschien een domme vraag maar wat is smeppen? :oops:

8. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @lynn
    dan zo ik nu gelijk in ronde 1 zwanger moeten raken, want je zwangerschap word toch berekend vanaf de eerste dag van je laatste ongi?

9. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Het is heel gek maar de tijd gaat heel snel!
    De langste periodes waren altijd van mijn eisprong tot mijn menstruatue (dus dat ik kon testen) die week duurde echt een eeuwigheid elke maand weer...!

De meeste meiden worden zwanger binnen een half jaar...daar gingen wij dan ook maar vanuit FOUT natuurlijk want het kan allemaal ook maar wat langer duren...
    je hebt elke cyclus maar 15 of 25 % om zwanger te raken...je moet het net op de juiste tijd doen en het moet elkaar maar tegen komen.

Maar idd 16 maanden is lang...maar als ik sommige meiden op t forum hier zie 2 of 3 jaar of nog langer dan ben ik toch wel blij met mijn 16 maanden.

En wat wel echt zo is....mijn vriendin werd in de 2e ronde zwanger...die gaat veel makkelijker met alles om...ik daarintegen ben er dus 16 maanden mee bezig geweest om zwanger te raken en nu het zover is ben ik onwijs voorzichtig met alles...verder kan het mij echt niet schelen wat het word een jongen of een meisje en ik merk echt dat zij een voorkeur heeft. Ik geniet meer van de kleine dingen (zelfs de misselijkheid) als zij.

Succes meiden!

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    sperma meets egg....

dat je vanaf dat je niet meer ongi bent om en om de dag gaat klussen...vervolgens gebruikt je een ovulatietest om je ei te vinden...is deze positief dan moet je 3 dagen achter elkaar klussen de 4 dag niet en dan weer om en om de dag totdat je ongi bent....en als je je ei niet vind moet je het om en om de dag doen....

okeej je hebt eerst je cyclus afgew8t?

11. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ennuh nog 1 ding...ik gbrukkte voor het eerst tarwekiem capsules...en ik was direct zwanger (weet natuurlijk niet of het daardoor kwam)
    Ik heb ze gebruikt van Vogel...
    Van etos zwanger worden pillen werd ik beroerd...diarree en langere cyclussen!

Groetjes Debby

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah....je zou nu al 2 dagen zwanger zijn mocht je aan het eind van je cyclus zwanger zijn....de eerste week krijg je cadeau

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dan ga ik ze morgen meteen in slaan want ik doe alles om mijn eieren wakker te houden....

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    zohee...ja smeppen......pfff...ik ga er vanaaf maar mee beginnen....heb alleen geen idee wanneerme ongi was dus dat ik een gokje!

@ butterfly tarwekiemolie capsules schijnen ook wonder pillen te zijn maar ik heb er ook nog niets van gemerkt!
    En folium zuur alvast slikken is ergggggg belangrijk!

Hebben jullie meiden het al aan veel mensen verteld...?

En jij debby...weten veelmensen dat je al zwanger bent?

15. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ debby wat koste die tarwekiem van vogel?

16. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    En jij debby...weten veelmensen dat je al zwanger bent?[/quote]

Uhm....ja mijn ouders en schoonouders weten t...en ik heb t me mijn manager verteld omdat ik best wel veel moe ben enzo...
    verder weet mijn beste vriendin het en broertjes en zusjes. :oops:

Best wel moeilijk hoor je mond houden ;)

17. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    foliumzuur slik ik ook al ruim 2 maanden dus dat zit ook wel goed.
    zijn er nog meer pilletjes die goed zijn om te slikken qua vitamines ofzo?

ik heb het al wel tegen een vriendin gezegt en tegen mijn zusje maar verder weet nog niemand het.
    ze weten wel dat ik het graag wil, maar we hebben net een huis gekocht en kunnen daar pas in september in. dus we zeggen steeds dat we wachten totdat we het huis hebben. zo blijft het een verrassing mocht het sneller raak zijn.

18. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Uhmmmmm.....ik heb ze online besteld bij drogisterij.net ik heb het even opgezocht...ze zijn 6.95 A.vogel Vitaal.

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    is alleen maar leuk...bij mag mag ook iedereen het weten als ik het hartje heb zien kloppen en aangezien...ik toch naar de gyn moet meteen als ik weet dat ik zwanger ben...kan hij meteen kijken of alles goed zit...

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

wahhaha,,,,zo doe ik dat ook...ik zeg als mijn lief zijn scriptie af heeft dan gaan we beginnen.....alleen er zijn al heel wat mensen die weten dat we bezig zijn...mijn moeder...mijn schoonzus...en collega...een vriendin....een vriend...dus veel mensen weten het,...maar weteen ook dat het bij mijn langer kan duren...

Deel Deze Pagina