de liink staat er 2 keer achter jpg. moet al [/img[ staan maar heb er weet wat roods aan toegeevogd als het neit goed is verwijder het maar hoor haha bemoei me weer met dingen
Maart: 19 maart. DesSa, 12e ronde voor 2e kindje, 24 jaar. 24 maart. Sandy84, 30e ronde voor 1e kindje, 23 jaar. 28 maart. Desiree1986, 4e ronde voor 1e kindje, 21 jaar. 30 maart. Sanne85, 2e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. April: 8 april. Evamariah, 6e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. 13 april. Lynn1986, 4e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. 16 april. Butterfly22, 1e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. (datum onbekend) Rach84, 18e ronde voor 1e kindje, 23 jaar. (datum onbekend). DesSa, 13e ronde voor 2e kindje, 24 jaar. Mei: 1 mei. jill22 2e ronde 1e kindje en 22 jaar
bijna zo ik geef leer les in lijst aanpassen haha en dat onder behoefte van ene lekekr glaasje rosee jullie ook nog
ik sgravendeel zuid-holland en waalwijk ken ik is toch bij de efteling wij hebben daar n de buurt onze auto gekocht en hoorn ken ik ook van naamd an
ik ga even het hondje uilaten want die staat te piepen. ze lijd heel erg onder het forum whahaha. ze krijgt heel wat minder aandacht
Ja 10 min rijden van de efteling af ! ik ga die foto nog goed krijgen... En jou hond lijd niet alleen Sjoerd ook (A)
whaha mijn mannetje lijd ook hoor maar die is nu niet thuis. volgende ronde ga ik die lijst ook goed krijgen. tot zo effe rondje wandelen
zo dat was een heel snel rondje denk dat ik zo maar eens mijn bedje inkruip. begin toch wel moe te worden
slaap lallala slaap... daar buiten loopt een schaap.. ik verveel me ff nuhu... wie vermaakt mij een betjuh hierrrriee lalalalalalal tralallalala sorry hoor had k ff zin in iemadn nog leuke tips om nu nog wat te gaan doen met een kleine op bed die slaapt want hier is het zo stil