Wat fijn voor je eva! Ik duim voor je hoor! (ja nog steeds, je weet dat ik heel erg voor je hoop!) Ja dessa, word steeds spannender he, mijn nod si dinsdag dus nog maar 3 daagjes eingelijk! Ik duim voor jou ook echt dat je niet ongi word hoor! Helaas lukt mij het zelf ook niet o de lijst te bewekren, dus als iemand het wel kan, wil iemand mij op de 28ste zetten?
hey parels....wat spannend joh.....dinsdag...ik duim me duimen kapot voor jou ook! Je weet dat ik heel erg hoop ook voo rjou meissie! De pendel zegt van wel...hoe voel je je dan?
Voel me gewoon gewoon... Wel een soort spierpijn aan de buitenkant van me borsten, wat aan de het einde van de middag erger lijkt te worden dan aan het begin van de dag, maar heb wel eens vaker dat gehad geloof ik, dus dat wil ook niets zeggen ben ik bang Verder heb ik sinds 2 dagen een erg rommelig gevoel in mijn buik steeds, lijkt net onigi, maar toch ook weer niet Dus ik heb geen idee, voel me verder niet zwanger ofzo, maar dat kan ook komen omdat ik natuurlijk neit weet hoe dat wel voelt Maar goed het blijft afwachten!
Hmm parels Ik begrijp dat je al die pagina's niet terughebt gelezen ze staan ook helemaal volgespammed haha.. Ik heb al twee testen gedaan.. Vrijdag en vandaag allebei niet zwanger !
Nee meis sorrie, ik moest iets van 20 pagina's bij lezen... Leek me iets te veel heb de laatste 2 gezien geloof ik! Maar wat ontzettend balen meis! Maar... Het hoeft helemaal neits te zeggen he, je hebt natuurlijk ruim voor je nod getest en uitgegaan van je kortste cyclus toch? Dus voor jou is er ook nog alle hoop! Ik geloof er in hoor, houd de moed, het kan gewoon nog! IK blijf voor ej duimen!
Hmm parels Ik begrijp dat je al die pagina's niet terughebt gelezen ze staan ook helemaal volgespammed haha.. Ik heb al twee testen gedaan.. Vrijdag en vandaag allebei niet zwanger !
Nou dat lijkt mij ook wel een keer leuk nu Maar dat hoop ik voor iedereen, ik wil dat iedereen heel snel zwanger is!
ja desa...jijmeot hoop houden......je weet het niet...over 2 dgn moet jij offficieel ongi worden toch?
jij bent nu aan de beurt pearl..... en desa ook jullie zijn allebei al zo lang bezig.... ik hoop echt dat het raak is bij jullie! Vanaaf gaan de kaarsjes weer aan!
Jup! Pfff moet heel het huis nog schoonmaken we vieren sjoerd zijn verjaardag vandaag om 12 uur is de visite er :S!
En ergens krijg ik toch al zin om te gaan shoppen.. Alles is er al op een kinderkamer kinderwagen (die had ik weggegeven aan me broer) en een maxicosi en een box.. Het kriebelt zo Hebben jullie al spullen of zijn jullie al compleet ?
ikke ben zo weg mijn mama belde en vroeg of we ff naar de stad gingen...ik ga dus ff die kast leeg maken voor lief en daarna ben ik weg...ik kom vanmiddag nog wel ff onlione....niet te veel kletsen....en ik ga lekker op de scooter bij mama achter op ...ze heeft geen rijbewijs! en ik heb geen zin met de auto te gaan!
Goeie moggel (flauw he) Bedankt voor de tips, misschien toch maar een sexy setje kopen . We gaan zo even shoppen in Apeldoorn. Wat gaan jullie doen vandaag?
schoonmaken en shoppen in zwolle met me broer er is een new pages....als je wilt komen kletsen moet je ff vragen via pb dan stuur ik hem ff